Data: |
1992 |
Resum: |
In this article we analyse the spontaneous ideas o€ students of different levels (EGB, BUP, Teacher Training), in relation to the concept of pluricellularity. The resullts obtained show the low level of input of academic intruction in the teaching of the cellular structure of living creatures, despite the fact that this subject is treated repeatedly in primary, secondary and teacher training school. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Pluricel·lularitat ;
Biologia ;
Estuctura cel·lular humana ;
Aprenentatge significatiu ;
Cèl·lula ;
Processos fisiològics ;
Microorganismes ;
Cèl·lules animals i vegetals ;
Teoria cel·lular |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 172-180, ISSN 2174-6486 |