Plan de Comunicación para el Museo Nacional del Romanticismo de Madrid
Font López, Carla
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla de Comunicació per al Museo Nacional del Romanticismo de Madrid
Títol variant: Communication Plan for the Museo Nacional del Romanticismo de Madrid
Data: 2020
Descripció: 128 pag.
Resum: Creació d'un Pla de Comunicació adequat a les necessitats reals del Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, un centre museístic de titularitat pública especialitzat en el moviment cultural i artístic del romanticisme a Espanya. Plantejament de 35 noves estratègies i accions de comunicació, tant a nivell intern com extern, amb l'objectiu d'adequar el centre a l'entorn digital i adaptar-lo a les noves tecnologies i tendències de consum dels usuaris, a més de potenciar la seva visibilitat a les xarxes socials i als mitjans de comunicació.
Resum: Creación de un Plan de Comunicación adecuado a las necesidades reales del Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, un centro museístico de titularidad pública especializado en el movimiento cultural y artístico del romanticismo en España. Planteamiento de 35 nuevas estrategias y acciones de comunicación, tanto a nivel interno como externo, con el objetivo de adecuar el centro al entorno digital y adaptarlo a las nuevas tecnologías y tendencias de consumo de los usuarios, además de potenciar su visibilidad en las redes sociales y en los medios de comunicación.
Resum: Constitution of a Communication Plan adapted to the actual needs of the Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, a public-titularity museum center specialized in Spain's cultural and artistic romantic movement. Approach based on 35 new communication strategies and actions, both raised internally and externally, aiming to adapt the center to the digital environment and adjusting it to the new technologies and to the user's tendencies of cultural consumption, as well as enhancing its visibility in social media and press.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte
Matèria: Comunicació corporativa ; Comunicació ; Museus ; Estratègia digital ; Romanticisme



128 p, 24.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-02-01, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir