La incorporación del fenómeno influencer en la prensa de moda española en Instagram
García Soldado, Sandra
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La incorporació del fenomen influencer a la premsa de moda espanyola a Instagram
Additional title: The incorporation of the influencer phenomenon in the Spanish press on Instagram
Date: 2020
Description: 103 pag.
Abstract: L'objectiu d'aquest projecte és estudiar la incorporació́ del fenomen influencer a la premsa de moda espanyola, concretament a la xarxa social Instagram. Per fer-ho, es consulten les tres revistes de moda més llegides a Espanya: Vogue, Elle i Comospolitan. A més, s'analitzen les publicacions en forma de stories i els posts de cadascun dels perfils d'Instagram de les tres revistes. S'ha de dir, que per a aquesta investigació́, es té en compte només a dones que s'han convertit en influencers per la seva activitat exclusiva a les xarxes socials.
Abstract: El objetivo de este proyecto es estudiar la incorporación del fenómeno influencer en la prensa de moda española, concretamente en la red social Instagram. Para ello, se consultan las tres revistes de moda más leídas en España: Vogue, Elle y Cosmopolitan. Además, se analizan las publicacions en forma de stories y los posts de cada uno de los perfiles de Instagram de las tres revistas. Para la investigación se tendrán en cuenta sólo a mujeres que se han convertido en influencers por su actividad exclusiva en las redes sociales.
Abstract: The aim of this project is to study the incorporation of the influencer phenomenon in the Spanish fashion press, specifically in the social network Instagram. For it, the three most read fashion magazines in Spain are consulted: Vogue, Elle and Cosmopolitan. In addition, in this project the posts in the form of stories and the posts are analyzed. This research only considers women who have become influencers for their exclusive activity on social networks.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Subject: Moda ; Espanya ; Xarxes socials en línia ; Màrqueting personal ; Influencer ; Instagram (Firma) ; Vogue (Revista) ; Elle (Revista) ; Cosmopolitan (Revista)



103 p, 18.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-02-05, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir