Plan de comunicación para Vila Viniteca
Herrero Aguilera, Kevin
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Pla de comunicació per a Vila Viniteca
Additional title: Communication plan for Vila Viniteca
Date: 2020
Description: 77 pag.
Abstract: Aquest projecte es basa en l'elaboració d'un pla de comunicació per l'empresa del sector vitivinícola Vila Viniteca. Es duu a terme una anàlisi de la situació actual de la companyia i es plantegen unes estratègies i uns nous objectius comunicatius per ser implementats. La finalitat és desenvolupar un pla que potenciï la vessant comunicativa de l'organització a través d'accions específiques.
Abstract: Este proyecto se basa en la elaboración de un plan de comunicación para la empresa del sector vitivinícola Vila Viniteca. Se llevará a cabo un análisis de la situación actual de la compañía y se plantearán estrategias y nuevos objetivos comunicativos para ser implementados. La finalidad es desarrollar un plan que potencie la vertiente comunicativa de la organización mediante acciones específicas.
Abstract: This project bases on the elaboration of a communication plan for the wine-making company Vila Viniteca. The purpose of this project is to analyse the current situation of the company and establish new strategies and communiction goals. A plan will be developed to improve the communication side of the organization through specific actions.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte
Subject: Comunicació corporativa ; Comunicació ; Empreses ; Vinicultura ; Estratègies



77 p, 3.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-02-10, last modified 2025-04-11



   Favorit i Compartir