Pla de Comunicació per a visibilitzar l'activitat de Frit Ravich
Tresserras Reyner, Carla
Vancells Morató, Mariona
Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Plan de comunicación para visibilizar la actividad de Frit Ravich
Additional title: Communication plan to rise Frit Ravich awareness
Date: 2020
Description: 117 pag.
Abstract: Aquest treball analitza i planteja la necessitat comunicativa actual de Frit Ravich. A partir d'un ampli estudi de la situació actual, es pretén solucionar una de les mancances comunicatives més importants de la companyia. Es proposen un seguit d'accions per a augmentar la presència de la marca Frit Ravich i la venda dels seus productes, on la publicitat en canals online i offline juga un paper rellevant.
Abstract: Este trabajo analiza y plantea la necesidad comunicativa actual de Frit Ravich. A partir de un amplio estudio de la situación actual, se pretende solucionar una de las carencias comunicativas más importantes de la compañía. Se proponen una serie de acciones para aumentar la presencia de la marca Frit Ravich y la venta de sus productos, donde la publicidad en canales online y offline juega un papel relevante.
Abstract: This work analyses and considers the ongoing communicative necessity of Frit Ravich. From a wide study of the current situation, the project pretends to solve one of the company's most important communicative lacks. It proposes a group of actions to increase the presence of the Frit Ravich brand and the sale of its products, where the publicity in online and offline media plays a notable role.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte
Subject: Comunicació en les organitzacions ; Comunicació corporativa ; Comunicació ; Empreses ; Xarxes socials en línia ; Publicitat ; Dircom



117 p, 1.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-02-22, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir