L'star system de la política : tot per un vot
Ramon Martínez, Júlia
Rabadán Perea, José Vicente, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: El star system de la política : todo por un voto
Additional title: The star system of politics : all for one vote
Date: 2020
Description: 264 pag.
Abstract: Els polítics saben que els mass media són l'instrument més eficaç per transmetre el seu missatge a la ciutadania; per això, adapten els seus discursos i actituds a les dinàmiques d'aquests. Seguint aquesta lògica, la comunicació política cada cop conté menys informació i més entreteniment perquè la raó se substitueix per emoció i els arguments es converteixen en atacs. Aquest estudi analitza la candidatura dels diferents líders polítics en les eleccions de 2019 per constatar la mediatització política al nostre país.
Abstract: Los políticos saben que los mass media son el instrumento más eficaz para transmitir su mensaje a la ciudadanía; por eso, adaptan sus discursos y actitudes a las dinámicas de éstos. Siguiendo esta lógica, la comunicación política cada vez contiene menos información y más entretenimiento porque la razón se sustituye por emoción y los argumentos se convierten en ataques. Este estudio analiza la candidatura de distintos líderes políticos en las elecciones de 2019 para constatar la mediatización política en nuestro país.
Abstract: Politicians know that the mass media are the most effective instrument to transmit their message to the public; for this reason, they adapt their discourses and attitudes to their dynamics. Political communication increasingly contains less information and more entertainment because reason is replaced by emotion and arguments become attacks. This study analyzes the candidacy of the different political leaders in the 2019 elections to verify the political mediatization in our country.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Subject: Mitjans de comunicació de massa ; Comunicació política ; Desinformació ; Eleccions ; 2019 ; Espanya ; Opinió pública



264 p, 2.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-02-23, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir