PolygonSouls : Un joc d'acció amb vista zenital i esperit souls-like
Passarell Dedeu, Antoni Joan
Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Título variante: PolygonSouls : An action game with a zenithal view and a soul-like spirit
Título variante: PolygonSouls : Un juego de acción con vista cenital y espíritu souls-like
Fecha: 2021
Resumen: Aquest projecte consisteix en la creació d'un joc 2D amb vista aéria mitjançant el motor gràfic Godot. Els nivells es generaran procedimentalment de manera aleatòria, així com el seu contingut. Hi haurà enemics de diferents nivells; els més alts tindran una intel·ligència artificial que els hi permetrà contrarestar els atacs del jugador seguint el sistema de combat basat en Pedra-Paper-Tisora. En aquest treball s'ha creat un joc capaç de generar procedimental un nivell així com s'han implementat diverses intel·ligències artificials amb scripting dinàmic capaces de contrarestar els atacs del jugador donant-li així un repte a superar.
Resumen: This project consist in the creation of a 2D game with aerial view using the Godot Engine. The levels will be procedural generated randomly, as well as their content. There will be enemies of diferent levels, the highest ones will have an artificial intelligence that will allow them to counter the player's attacks following the combat system based on Rock-Paper-Scissors. In this project, a game has been created capable of procedurally generating a level as well as artificial intelligence with dynamic scripting capable of countering the player's attacks has been integrated, thus giving the player a challenge to overcome.
Resumen: Este proyecto consiste en la creación de un juego 2D con vista aérea mediante el motor gráfico Godot. Los niveles se generarán procedimentalmente de manera aleatoria, así como su contenido. Habrá enemigos de diferentes niveles; los más altos tendrán una inteligencia artificial que les permitirá contrarrestar los ataques del jugador siguiendo el sistema de combate basado en Piedra-Papel-Tijera. En este trabajo se ha creado un juego capaz de generar procedimental un nivel así como se han implementado diversas inteligencias artificiales con scripting dinámico capaces de contrarrestar los ataques del jugador dándole así un reto a superar.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Plan de estudios: Grau en Enginyeria Informàtica [958]
Documento: Treball final de grau ; Text
Área temática: Menció Computació
Materia: Godot ; Generació procedimental ; Probabilitats amb pesos ; "dynamic scripting" ; Patrons d'atac ; "souls-like" ; 2D ; GDScript i intel·ligència artificial ; Procedural generation ; Weighted proabibilities ; Dynamic scriptiong ; Attack paterns ; Souls-like ; Aerial view ; GDScript and artificial intelligence ; Vista aérea ; Generación procedimental ; Probabilidades con pesos ; Patrones de ataque ; GDScript e inteligencia artificial



9 p, 837.7 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Escuela de Ingeniería. TFG

 Registro creado el 2021-04-09, última modificación el 2024-06-15



   Favorit i Compartir