Disseny i Composició Visual en Comunicació Audiovisual [103846]
Català Domínguez, Jordi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Design and Visual Composition in Audiovisual Communication
Additional title: Diseño y Composición Visual en Comunicación Audiovisual
Date: 2021-22
Abstract: L'assignatura s'emmarca en el camp del coneixement estètic, concretament en el del disseny gràfic tant l'estàtic com dinàmic, aplicat a la Comunicació Visual El seu objectiu: que els alumnes puguin realitzar treballs/exercicis de composició visual (estàtics i animats) útils per a la seva posterior aplicació en la indústria de la comunicació audiovisual, que hi inclou l'empresa i xarxes. Així, se'ls oferirà una visió panoràmica del que passa actualment en el citat camp, abundant en exemples-clau que puguin activar no només en la capacitat de l'alumnat per comunicar-se sinó també en el potencial creatiu d'aquest. 1 La meta és que els estudiants acabin comprenent amb claredat la gran utilitat del disseny gràfic en la comunicació i la pertinència de la creativitat com a valor distintiu que els obri portes al mercat laboral. I tot això, es procurarà aconseguir en l'assignatura tant des d'un pla teòric com, alhora, molt-molt pràctic.
Abstract: The subject is framed in the field of aesthetic knowledge, specifically in that of graphic design both static and dynamic, applied to Visual Communication. Its objective: that students can carry out visual composition works/exercises (static and animated) useful for their subsequent application in the audiovisual communication industry, which includes the company and networks. Thus, it will offer a panoramic view of what is currently happening in this field, abounding in key examples that can activate not only in the ability of students to communicate but also in the creative potential of this. The goal is that students end up clearly understanding the great utility of graphic design in communication and the relevance of creativity as a distinctive value that opens doors to the job market. And all this will be achieved in the subject from both a theoretical and, at the same time, very practical.
Abstract: La asignatura se enmarca en el campo del conocimiento estético, concretamente en el del diseño gráfico tanto el estático como dinámico, aplicado a la Comunicación Visual Su objetivo: que los alumnos puedan realizar trabajos/ejercicios de composición visual (estáticos y animados) útiles para su posterior aplicación en la industria de la comunicación audiovisual, que incluye la empresa y redes. Así, se ofrecerá una visión panorámica de lo que pasa actualmente en el citado campo, abundando en ejemplos-clave que puedan activar no solo en la capacidad del alumnado para comunicarse sino también en el potencial creativo de este. La meta es que los estudiantes acaben comprendiendo con claridad la gran utilidad del diseño gráfico en la comunicación y la pertinencia de la creatividad como valor distintivo que les abra puertas al mercado laboral. 1 comunicación y la pertinencia de la creatividad como valor distintivo que les abra puertas al mercado laboral. Y todo esto, se procurará conseguir en la asignatura tanto desde un plano teórico como, a la vez, muy-muy práctico.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [1196] ; Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 110.8 KB

Anglès
5 p, 106.9 KB

Castellà
6 p, 111.4 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-09, last modified 2023-01-21



   Favorit i Compartir