Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897]
Lázaro Pernias, Patrícia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Advertising and Public Relations Writing
Additional title: Redacción Publicitaria y de las Relaciones Públicas
Date: 2021-22
Abstract: Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Abstract: Know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and operational development in both Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces.
Abstract: Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 99.4 KB

Anglès
3 p, 98.2 KB

Castellà
4 p, 99.0 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2021-07-09, last modified 2023-01-21



   Favorit i Compartir