Creació i desenvolupament de la marca personal La Beta
Aragall Roca, Alba
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Creación y desarrollo de la marca personal La Beta
Título variante: Creation and brand building of La Beta
Fecha: 2021
Descripción: 121 pag.
Resumen: Estudi del concepte "marca personal" per a la posterior aplicació a la creació de la meva pròpia marca personal de comunicació en arts escèniques.
Resumen: Estudio del concepto "marca personal" para la posterior aplicación a la creación de mi propia marca personal de comunicación en artes escénicas.
Resumen: Study of the "personal brand" concept for subsequent application to the creation of my own personal brand in the performing arts communication.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de projecte
Materia: Publicitat ; Marca personal ; Arts escèniques ; Comunicació



121 p, 27.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2021-07-23, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir