Creació i desenvolupament de la marca personal La Beta
Aragall Roca, Alba
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Creación y desarrollo de la marca personal La Beta
Additional title: Creation and brand building of La Beta
Date: 2021
Description: 121 pag.
Abstract: Estudi del concepte "marca personal" per a la posterior aplicació a la creació de la meva pròpia marca personal de comunicació en arts escèniques.
Abstract: Estudio del concepto "marca personal" para la posterior aplicación a la creación de mi propia marca personal de comunicación en artes escénicas.
Abstract: Study of the "personal brand" concept for subsequent application to the creation of my own personal brand in the performing arts communication.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Subject: Publicitat ; Marca personal ; Arts escèniques ; Comunicació



121 p, 27.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-07-23, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir