Creació i desenvolupament de la marca personal La Beta
Aragall Roca, Alba
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creación y desarrollo de la marca personal La Beta
Títol variant: Creation and brand building of La Beta
Data: 2021
Descripció: 121 pag.
Resum: Estudi del concepte "marca personal" per a la posterior aplicació a la creació de la meva pròpia marca personal de comunicació en arts escèniques.
Resum: Estudio del concepto "marca personal" para la posterior aplicación a la creación de mi propia marca personal de comunicación en artes escénicas.
Resum: Study of the "personal brand" concept for subsequent application to the creation of my own personal brand in the performing arts communication.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte
Matèria: Publicitat ; Marca personal ; Arts escèniques ; Comunicació



121 p, 27.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-07-23, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir