El posicionamiento de las grandes marcas en torno al movimiento Black Lives Matter : el caso de Nike
Lazo Cabrerizo, Laura
Torres Martí, Carla
Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: El posicionament de les grans marques en torn al moviment Black Lives Matter: El cas de Nike
Additional title: The positioning of the big brands around the Black Lives Matter movement: The case of Nike
Date: 2021
Description: 97 pag.
Abstract: Aquest treball tracta d'investigar quin és el posicionament de Nike en torn al moviment Black Lives Matter. Per a això, s'analitza la comunicació de Nike a través dels seus spots en Estats Units abans, durant i després de l'assassinat de George Floyd. Sent l'objectiu principal d'aquest treball d'investigació conèixer com s'ha posicionat Nike davant el moviment Black Lives Matter a través dels seus spots.
Abstract: Este trabajo trata de investigar cuál es el posicionamiento de Nike en torno al movimiento Black Lives Matter. Para ello, se analiza la comunicación de Nike a través de sus spots en Estados Unidos antes, durante y después del asesinato de George Floyd. Siendo el objetivo principal de este trabajo de investigación conocer cómo se ha posicionado Nike ante el movimiento Black Lives Matter a través de sus spots.
Abstract: This project wants to investigate Nike's positioning around the Black Lives Matter movement. For this purpose, Nike's spots in the United States (before, during and after the assassination of George Floyd) are analyzed. The main objective of this research work is to find out how Nike has positioned itself in relation to the Black Lives Matter movement through its spots.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca
Subject: Publicitat ; Racisme ; Moviments socials ; Black Lives Matter ; Nike



97 p, 1.9 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-07-27, last modified 2023-02-05



   Favorit i Compartir