dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Título variante: |
Creation of an agile platform for the governance of IT departments |
Título variante: |
Creació de plataforma àgil per a la governança de departaments IT |
Fecha: |
2022 |
Resumen: |
Con el objetivo de facilitar la gestión de peticiones de una organización, este trabajo trata sobre la creación y personalización de un portal de autoservicio usando la plataforma de Jira proporcionada por Atlassian. A través del portal, los usuarios envían peticiones a la empresa y pueden ver el estado de dichas peticiones en cualquier momento. Estas peticiones son escaladas automáticamente a los Grupos Resolutores correspondientes, los cuales son los encargados de gestionarlas o denegarlas. El proyecto también consta de una parte de gestión de proyectos, siendo que si un Grupo Resolutor considera que una petición es lo bastante compleja, puede crear un proyecto fácilmente para gestionarla, además de poder definirse un presupuesto para el proyecto y hacer un seguimiento del mismo. |
Resumen: |
With the aim of facilitating the management of requests in an organization, this work is about the creation and customization of a self-service portal using the Jira platform provided by Atlassian. Through the self-service portal, users send requests to the company and they are able to see the status of these requests at any time. These requests are automatically escalated to the corresponding Resolutor Group, which is in charge of managing and denying said requests. The project also has a project management part, if a Resolutor Group considers that a request is complex enough, it can easily create a project to manage it, in addition a budget can be defined for the project and a monitoring of it. |
Resumen: |
Amb l'objectiu de facilitar la gestió de peticions d'una organització, aquest treball tracta sobre la creació i la personalització d'un portal d'autoservei usant la plataforma de Jira proporcionada per Atlassian. A través del portal, els usuaris envien peticions a l'empresa i poden veure l'estat de les peticions en qualsevol moment. Aquestes peticions són escalades automàticament als grups resolutors corresponents, els quals són els encarregats de gestionar-les o denegar-les. El projecte també consta d'una part de gestió de projectes, sent que si un Grup Resolutor considera que una petició és prou complexa, pot crear un projecte fàcilment per gestionar-la, a més de poder definir-se un pressupost per al projecte i fer-ne un seguiment. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Grau en Enginyeria Informàtica [2502441] |
Plan de estudios: |
Grau en Enginyeria Informàtica [958] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Área temática: |
Menció Tecnologies de la Informació |
Materia: |
Atlassian ;
Automatització ;
Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) ;
Gestió de Projectes ;
Incidències ;
Jira ;
Peticions ;
Portal Autoservei ;
SPOC ;
SLA ;
Automatización ;
Centro de Atención al Usuario (CAU) ;
Gestión de Proyectos ;
Incidencias ;
Peticiones ;
Portal Autoservicio ;
Automation ;
Issues ;
Project Management ;
Requests ;
Self Service Portal ;
User Support Center (USC) |