Analysis and reverse-engineering of a multiplayer online game
Puig Rubio, Joel
Vilalta i Soler, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Anàlisi i enginyeria inversa d'un joc en línia
Títol variant: Análisis e ingeniería inversa de un juego en línea
Data: 2022
Resum: Online games are a thorn in game preservationist's side. The use of proprietary application layer protocols combined with their ever-evolving nature makes them notoriously hard to pin down. As a result, these games often fail to be saved in a playable capacity after their end-of-life, which can spell their death as server-side logic and assets become unavailable. The goal of the project is to show ways to tackle this problem by taking an existing game and creating a server-side implementation that could replace the original game server.
Resum: Els jocs en línia són una molèstia pels esforços de preservació de jocs. L'ús de protocols de capa d'aplicació propietaris, combinat amb la seva naturalesa en constant evolució, els fa notòriament difícils d'analitzar. Com a resultat, aquests jocs sovint no es poden salvaguardar en una capacitat jugable després del final de la seva vida, cosa que pot significar la seva mort a mesura que la lògica i els actius del costat del servidor deixen de ser disponibles. L'objectiu del projecte és mostrar maneres d'abordar aquest problema agafant un joc existent i creant una implementació del servidor que podria substituir el servidor de jocs original.
Resum: Los juegos en línea son una molestia para los esfuerzos de preservación de juegos. El uso de protocolos propietarios en la capa de aplicación, combinado con su naturaleza en constante evolución, los hace notoriamente difíciles de analizar. Como resultado, estos juegos no suelen preservarse en una capacidad jugable después de su final de vida, lo que puede significar su muerte a medida que la lógica y activos al lado del servidor dejan de estar disponibles. El objetivo del proyecto es mostrar maneras de como abordar este problema cogiendo un juego existente y creando una implementación del servidor capaz de substituir el servidor de juego original.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: Enginyeria inversa ; Joc en línia ; Emulació de servidor ; Ingeniería inversa ; Juego en línea ; Emulación de servidor ; Reverse-engineering ; Online game ; Server emulation



8 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2022-07-21, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir