Desenvolupament d'un videojoc multijugador en realitat virtual amb Unity
Ruiz Albiñana, Joan Lleonard
Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Development of a multiplayer video game in virtual reality with Unity
Títol variant: Desarrollo de un videojuego multijugador en realidad virtual con Unity
Data: 2022
Resum: Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc multijugador en linea en realitat virtual de gènere festa amb Unity i el llenguatge de programació C#. Un màxim de 4 jugadors es trobaran situats en una sala devant d'una taula cadascú, en aquestes taules trobaran tot el necessari per realitzar una serie de rondes temporitzades el mes rapid possible abans dels seus rivals. A més a més podran utilitzar una serie d'objectes anomenats handicaps per aconseguir ventatge o trabar als rivals. S'ha seguit la metodologia Scrum for One utilitzant eines pel seu suport com Jira i Bitbucket. El videojoc és executable en diverses plataformes de realitat virtual però ha estat dissenyat i testejat per utilitzar-se en Meta Quest 2.
Resum: This project consists of the development of a multiplayer online video game in virtual reality of party genre in Unity and C# programming language. A maximum of 4 players will be placed on a room in front of a table each, on these tables They will find everything they need to do a series of timed rounds as fast as possible before their rivals. Besides they will be able to use a series of objects called handicaps to get advantage or trammel the rivals. The Scrum for One methodology has been followed using support tools as Jira and Bitbucket. The video game is executable in diverse platforms of virtual reality but is designed and test to be used in Meta Quest 2.
Resum: Este proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego multijugador en línea en realidad virtual del género fiesta con Unity y el lenguaje de programación C#. Un máximo de 4 jugadores se encontrarán situados en una sala delante de una mesa cada uno, en estas mesas encontraran todo lo necesario para realizar una serie de rondas temporizadas lo más rápido posible antes de sus rivales. Además podrán utilizar una serie de objetos llamados handicaps para conseguir ventaja o trabar a los rivales. Se ha seguido la metodología Scrum for One usando herramientas para su soporte como Jira y Bitbucket. El videojuego es ejecutable en diversas plataformas de realidad virtual, pero se ha diseñado y testeado para usarse en Meta Quest 2.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Realitat Virtual ; Meta Quest 2 ; Unity ; Videojoc ; Multijugador ; En Linea ; C# ; Realidad Virtual ; Videojuego ; Virtual Reality ; Videogame ; Multiplayer ; Online



10 p, 6.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2022-07-21, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir