Reflexions per als nous temps : les persones i els aprenentatges
López, Kiko (Universitat de les Illes Balears)
Data: |
2022 |
Resum: |
Ens trobam en un moment històric per a la nostra societat, que esdevé també com a ocasió immillorable per a reivindicar l'aportació de l'escola al benestar de les persones que hi convivim. El tractament dels aspectes rellevants que defineixen la realitat que experimentam és una de les ocupacions dels debats interns al centre. Les actuacions que destaquen en el nostre dia a dia es canalitzen sota un parell d'eixos que engloben l'estructura de convivència. Les característiques comunicatives, el desenvolupament de les actituds professionals, el lideratge pedagògic, la gestió del temps, la planificació formativa i el disseny dels espais, són els àmbits que tractarem d'ordenar com a explicació que motiva el nostre procés de canvi. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Canals comunicatius ;
Higiene digital ;
Interactivitat ;
Transformar la societat ;
Visió inclusiva ;
Identitat ;
Compromís ;
Millora ;
Comunitat d'aprenentatge ;
Lideratge distribuït ;
Gestió del temps ;
Actituds professionals ;
Formació ;
Full de ruta ;
Aprenentatge compartit ;
Debat pedagògic ;
Humanitzar entorns ;
Ser i estar ;
Llenguatge de l'espai |
Publicat a: |
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 40 (2022) (Col·laboracions) , ISSN 1699-3748 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/DIM/article/view/402730
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Didáctica, Innovación y MultimediaArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2022-07-27, darrera modificació el 2022-07-30