No tots els diumenges : disseny i proposta estilística d'un videopodcast cultural d'entreteniment
Ribaudí Compte, Zoè
Santamarina Blanco, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: No tots els diumenges : diseño y propuesta estilística de un videopodcast cultural de entretenimento
Títol variant: No tots els diumenges : design and stylistic proposal for a cultural entertainment videopodcast
Data: 2022
Descripció: 123 pag.
Resum: Ideació, disseny i proposta estilística de No tots els diumenges. Un videopodcast de proximitat que reivindica, a través de l'entreteniment, l'activitat cultural que es desenvolupa fora de les grans capitals de Catalunya, amb l'objectiu de visibilitzar una part de la població juvenil catalana que no se sent representada als mitjans actuals. A través d'una gran aposta visual i uns convidats molt propers, s'estableix com una plataforma de difusió de veus emergents que trenqui amb l'estigma i reivindiqui l'existència de productes de qualitat a les xarxes de comunicació més petites.
Resum: Ideación, diseño i propuesta estilística de No tots els diumenges. Un videopodcast de proximidad que reivindica, a través del entretenimiento, la actividad cultural que se desarrolla fuera de las grandes capitales de Catalunya, con el objetivo de visibilizar una parte de la población juvenil catalana que no se siente representada en los medios actuales. A través de una gran apuesta visual y unos invitados muy cercanos, se establece como una plataforma de difusión de voces emergentes que rompa con el estigma y reivindique la existencia de productos de calidad en las redes de comunicación pequeñas.
Resum: Ideation, design and stylistic proposal of No tots els diumenges. A proximity videopodcast that claims, through entertainment, the cultural activity that takes place outside the big capitals of Catalonia, with the aim of giving visibility to a part of the Catalan youth population that does not feel represented in the current media. Through a great visual bet and very close guests, it establishes itself as a platform for the dissemination of emerging voices that breaks the stigma and vindicates the existence of quality products in small media networks.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació audiovisual ; Artistes ; Videopodcast ; Entreteniment ; Cultura



123 p, 26.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-17, darrera modificació el 2023-01-18



   Favorit i Compartir