Preproducción, producción y posproducción de los efectos visuales
Soriano Cabello, Antonio
Padilla, Adrián, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Preproducció, producción y postproducció dels efectes visuals
Additional title: Pre-production, production and post-production of visual efects
Date: 2022
Description: 71 pag.
Abstract: Aquest treball de fi de grau te com a objectiu la creació de una escena d'efectes visuals caracterizada per la integración d'elements 3D dins de la composición a través del programa After Effects.
Abstract: Este trabajo final de grado tiene como objetivo la creación de una escena de efectos visuales caracterizada por la integración de elementos 3D dentro de la composición a través del programa After Effects.
Abstract: This final degree project aims to create a visual effects scene characterised by the integration of 3D elements within the composition using the After Effects software.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Treball final de grau
Subject: Comunicació audiovisual ; Efectes visuals ; Elements 3D ; Renderització



71 p, 3.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2022-10-17, last modified 2025-03-23



   Favorit i Compartir