Qualitative approaches to research on plurilingual education
Moore de Luca, Emilee, ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
ed.
Dooly Owenby, Melinda, ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
ed.
Antoniadou, Victoria
Borràs, Eulàlia ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Politécnica de Catalunya. Escola d'Enginyeria d'Igualada)
Canals, Laia ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Oberta de Catalunya)
Corona, Victor ![Identificador ORCID](/img/uab/orcid.ico)
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Llompart Esbert, Julia
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Masats, Dolors
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Nussbaum, Luci
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Pascual Calvo, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Patiño Santos, Adriana
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Unamuno, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Vallejo Rubinstein, Claudia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Títol variant: |
Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe |
Títol variant: |
Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe |
Publicació: |
Research-publishing.net, 2017 |
Descripció: |
527 pag. |
Resum: |
This handbook is a guide for researchers in plurilingual education- It introduces notions of collaborative research, action-research, ethnography, conversation analysis and mediated discourse analysis. It also discusses ethics, how to collect and organize plurilingual and multilingual corpora, and write up research papers. |
Resum: |
Aquest manual és una guia per a la recerca educació plurilingüe. S'hi introdueixen conceptes de recerca col·laborativa, recerca-acció, etnografia, anàlisi de la conversa i an'laisi del discurs mediat. També s'hi discuteixen qüestions d'ètica, maneres de recopilar i organitzar corpus plurilingües i multimodals, i d'escriure textos de recerca. |
Resum: |
Este manual es una guía para la investigación en educación plurilingüe. Se introduce conceptos de investigación colaborativa, investigación-acción, etnografía, análisis de la conversación y análisis del discurso mediado. También se discuten cuestiones de ética, maneras de recopilar y organizar corpus plurilingües y multimodales, y de redactar textos de investigación. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. ![Creative Commons](/img/licenses/by-nc-nd.ico) |
Llengua: |
Anglès, Castellà, Català |
Document: |
Llibre |
Matèria: |
Qualitative Research ;
Research Methodology ;
Multilingualism, Guides ;
Teacher Researchers ;
Action Research ;
Educational Practices ;
Ethnography ;
Participatory Research ;
Student Participation ;
Language Variation ;
Discourse Analysis ;
Blended Learning ;
Educational Environment ;
Second Language Learning ;
Ethics ;
Data Collection ;
Data Processing ;
Data Interpretation ;
Writing Skills ;
Foreign Countries |
ISBN: |
978-1-908416-47-6 |
Adreça original: https://research-publishing.net/book?10.14705/rpnet.2017.emmd2016.9781908416476
DOI: 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.9781908416476
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Ciències socials i jurídiques >
Grup de Recerca en Educació, Interacció i Plurilingüisme (GREIP)Llibres i col·leccions >
Llibres
Registre creat el 2022-10-19, darrera modificació el 2023-10-04