La RSC en la moda de lujo : estudio de casos
Guirado Victoria, Cristina
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La RSC a la moda de luxe : estudi de casos
Additional title: CSR in luxury fashion : case studies
Date: 2022
Description: 74 pag.
Abstract: La creixent inquietud i preocupació per part de la societat amb el medi ambient ha afectat de ple al sector de la moda. L'origen de la producció i les condicions laborals dels treballadors, també estan en el punt de mira. Què han fet les marques de moda de luxe sobre aquest tema? S'han adaptat a les noves necessitats del seu entorn? La present recerca analitza com s'han adaptat 4 grans marques del sector de la moda de luxe a les tendències de Responsabilitat Social Corporativa, a través de la seva pròpia comunicació.
Abstract: La creciente inquietud y preocupación por parte de la sociedad con el medio ambiente ha afectado de pleno al sector de la moda. El origen de la producción y las condiciones laborales de los trabajadores, también están en el punto de mira. ¿Qué han hecho las marcas de moda de lujo al respecto? ¿Se han adaptado a las nuevas necesidades de su entorno? La presente investigación analiza cómo se han adaptado 4 grandes firmas del sector de la moda de lujo a las tendencias de Responsabilidad Social Corporativa, a través de su propia comunicación.
Abstract: Society's growing concern for the environment has fully affected the fashion sector. The origin of production and the working conditions of workers are also in the spotlight. What have luxury fashion brands done in this regard? Have they adapted to the new needs of their environment? This research analyzes how 4 large luxury fashion companies have adapted to Corporate Social Responsibility trends through their own communication.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Responsabilitat Social Corporativa ; Comunicació Corporativa ; Comunicació ; Luxe ; Moda



74 p, 1.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2022-10-25, last modified 2022-10-28



   Favorit i Compartir