La creativitat publicitària com a eina de l'activisme creatiu : estudi de casos
Ujaque Porta, Judith
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La creatividad publicitaria como herramienta del activismo creativo : estudio de casos
Additional title: Advertising creativity as a tool for creative activism : case studies
Date: 2022
Description: 131 pag.
Abstract: La investigació duta a terme en aquest treball consisteix en l'estudi i adquisició de coneixement sobre l'activisme creatiu aplicat a la publicitat mitjançant una revisió bibliogràfica i la realització d'entrevistes en profunditat. Tanmateix, es realitza un estudi de casos i es determina quines tècniques creatives publicitàries són més adients per a la bona implementació d'un activisme creatiu executat en campanyes.
Abstract: La investigación llevada a cabo en este trabajo consiste en el estudio y la adquisición de conocimiento sobre el activismo creativo aplicado a la publicidad mediante una revisión bibliográfica y la realización de entrevistas en profundidad. Así mismo, se realiza un estudio de casos y se determina que técnicas creativas publicitarias son más adecuadas para la buena implementación de un activismo creativo ejecutado en campañas.
Abstract: The research carried out in this work consists of the study and acquisition of knowledge about creative activism applied to advertising through a literature review and in-depth interviews. A case study is also carried out to determine which creative advertising techniques are most suitable for the successful implementation of creative activism executed in campaigns.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Subject: Activisme ; Creativitat ; Publicitat ; Activisme creatiu



131 p, 15.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2022-10-25, last modified 2025-03-17



   Favorit i Compartir