dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Títol variant: |
Anàlisis de la comunicació de sostenibilitat de les marques de moda fast fashion : el cas de Zara, Mango, Primark, Springfield, H&M y C&A |
Títol variant: |
Analysis of the sustainability communication of fast fashion brands : the case of Zara, Mango, Primark, Springfield, H&M and C&A |
Data: |
2022 |
Descripció: |
357 pag. |
Resum: |
El sector de la moda és una de les indústries més contaminants del món, no només per la creació de productes d'un sol ús i amb un curt cicle de vida, sinó que els seus processos de producció són causants de l'escalfament global i, en conseqüència, del canvi climàtic. En aquest treball s'analitza la comunicació de sostenibilitat que desenvolupen a Instagram les sis marques de moda fast fashion amb més volum de facturació a l'any 2020 a Espanya. Així mateix, s'investiga l'impacte que genera aquesta comunicació als consumidors tenint en compte el nivell de preocupació per la sostenibilitat mediambiental. |
Resum: |
El sector de la moda es una de las industrias más contaminantes del mundo, no solo por la creación de productos desechables y con un corto ciclo de vida, sino que sus procesos de producción son causantes del calentamiento global y en consecuencia, del cambio climático. En este trabajo se analiza la comunicación de sostenibilidad que desarrollan en Instagram las seis marcas de moda fast fashion con más volumen de facturación en el año 2020 en España. Asimismo, se investiga el impacto que genera esta comunicación en los consumidores teniendo en cuenta su nivel de preocupación por la sostenibilidad medioambiental. |
Resum: |
The fashion sector is one of the most polluting industries in the world, not only because of the creation of disposable products with a short life cycle, but also because their production processes are the cause of global warming and, consequently, of global warming. climate change. This work analyzes the sustainability communication developed on Instagram by the six fast fashion brands with the highest turnover in 2020 in Spain. The impact of this communication on consumers is also investigated, taking into account their level of concern for environmental sustainability. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Fast fashion ;
Sostenibilitat ;
Comunicació ;
Medi ambient ;
Sector tèxtil ;
Instagram |