Publicidad para los Consumidores del Futuro
Maroto Gómez, Noelia
Sánchez i de Mingo, Laia
Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Publicitat per als Consumidors del Futur
Títol variant: Advertising for the Consumers of the Future
Data: 2022
Descripció: 117 pag.
Resum: El nou grup generacional, anomenat Generació Alfa, presenta noves característiques i conductes de comportament que han de ser adoptades en la producció i aplicació de material publicitari com a target objectiu de la comunicació que són. El repte de la recerca rau a conèixer l'eficàcia en la generació d'estímuls publicitaris en relació amb l'impacte produït en la seva resposta cognitiva.
Resum: El nuevo grupo generacional, denominado Generación Alfa, presenta nuevas características y conductas de comportamiento que han de ser adoptadas en la producción y aplicación de material publicitario como target objetivo de la comunicación que son. El reto de la investigación radica en conocer la eficacia en la generación de estímulos publicitarios en relación al impacto producido en su respuesta cognitiva.
Resum: The new generational group, called Generation Alpha, presents new characteristics and behavioral behaviors that must be adopted in the production and application of advertising material as an objective target of the communication they are. The challenge of the research lies in knowing the efficacy in the generation of advertising stimuli in relation to the impact produced in their cognitive response.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Publicitat ; Generació Alfa ; Estímuls ; Resposta cognitiva



117 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-26, darrera modificació el 2022-10-29



   Favorit i Compartir