Peer to peer learning and support in VET Education
Olmos Rueda, Patricia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona)
Muñoz Moreno, José Luis, 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Resum: Peer learning and support is an educational strategy that aims to prevent dropout through enhanced social interaction, which can help motivate and engage students in learning. It is about giving young people the confidence, resources and skills to respond to their support needs through a positive support role.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Informe
Matèria: Orientation ; Tutorial action ; Orienta4VET ; Strategies ; VET Education



Català
4 p, 436.6 KB

Español
4 p, 401.8 KB

English
4 p, 436.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Documents de recerca > Informes de projectes

 Registre creat el 2023-10-05, darrera modificació el 2024-03-11



   Favorit i Compartir