Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte
Masip Domingo, Maria
Torrico Fernández Valera, Alejandro
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Caliu Studio : desarrollo de una agencia creativa y elaboración de una campaña gamificada para dar a conocer el proyecto
Títol variant: Caliu Studio : development of a creative agency and development of a gamified campaign to publicize the project
Data: 2023
Descripció: 168 pag.
Resum: La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. En aquest projecte elaborem una prova pilot a través d'una campanya gamificada per un esdeveniment propi.
Resum: La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. En este proyecto elaboramos una prueba piloto a través de una campaña gamificada para un evento propio.
Resum: The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. In this project we develop a pilot test through a gamified campaign for our own event.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Matèria: Agència creativa ; Campanya gamificada ; Interactivitat ; Disseny gràfic ; Estratègia digital ; Social media



168 p, 79.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2023-11-06, darrera modificació el 2023-11-12



   Favorit i Compartir