Guia per implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) a la UAB
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Franco Puntes, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
Redondo, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)
Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)

Data: 2024
Resum: Aquesta guia és un instrument pràctic pel PDI de la UAB que vol implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) en la seva docència. Conté un llistat de punts clau a tenir en compte en les diferents fases del procés, material informatiu, i enllaços d'interès. L'entrada inclou també les planelles ABR-Design Thinking, un instrument que acompanya els grups de treball en la definició, investigació i resolució de reptes, fent servir eines del Design Thinking".
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Aprenentatge basat en reptes
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: The European Consortium of Innovative Universities ; ECIU University



Guia
14 p, 3.4 MB

Taller llarg
2 p, 1.3 MB

Activitats
2 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Consorci Europeu d'Universitats Innovadores (ECIU)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2024-05-08, darrera modificació el 2024-06-29



   Favorit i Compartir