2024-09-12 14:36 |
|
2024-06-04 16:48 |
1 p, 98.6 KB |
Jornada d'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) de la UAB
/
Ellinger, Dorothea (Universitat Tecnològica d'Hamburg) ;
Farrés, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ;
Gifreu, Judith 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Redondo, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ;
Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ;
Sàez i Tajafuerce, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Aquesta entrada recull les presentacions compartides per les persones ponents durant la 1a Jornada d'Aprenenatge Basat en Reptes de la UAB, així com el programa complet de la Jornada.
2024 (Aprenentatge basat en reptes)
Jornada d'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) de la UAB, 1a : 2024
6 documents
|
|
2024-05-30 15:34 |
|
2024-05-28 14:56 |
81 p, 2.7 MB |
TOOLBOOK. Tools for creativity and innovation
/
Martínez Flores, Iván (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Gerència) ;
Hernandez, David (Fundació Parc de Recerca UAB)
L'objectiu d'aquesta guia és proporcionar eines útils per transformar idees en projectes reals. Aquestes eines permetran a la persona creadora tenir un enfocament més segur en la definició i més ampli en la creativitat, per reforçar les seves investigacions i projectes. The purpose of this guide is to provide useful tools to transform new ideas into real projects. These tools will allow the creator to have a more certain approach in definition and wider in creativity, to strengthen their investigations and projects.
2024 (Aprenentatge basat en reptes)
|
|
2024-05-21 14:52 |
39 p, 7.0 MB |
ECIU Position Paper on Living Labs and experimentation spaces. Recommendations and insights about the potential of Living Labs as innovation and learning platforms in the ECIU University
/
Kourkoutas, Konstantinos (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sàez i Tajafuerce, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Junjan, Veronica (University of Twente) ;
Kuipers, Wiro (University of Twente) ;
Hernández Palacio, Fabio (University of Stavanger) ;
Lindland, Kristiane Marie (University of Stavanger) ;
Müller, Anders Riel (University of Stavanger) ;
Neset, Tina-Simone (Linköping University) ;
Malmgren, Sara (Sankt Kors Fastigheter AB)
This publication is a a result of WP2: Status Quo & Best Practices Catalogue of University Lab of Labs for Transformative Societal Innovation (KA220-HED-000157489). The ECIU-UTC seed project's objective was to expand existing research and innovation initiatives of the ECIU by linking established living labs and citizen science projects run by partners and their regional ecosystems. [...]
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024
|
|
2024-05-10 13:07 |
|
2024-05-08 17:22 |
|
2024-05-06 15:31 |
1 p, 246.0 KB |
ECIU challenge - Meet our neighbors : break the class, race, and gender segregation in Sant Joan Despí
/
Alvarez, Bruna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ;
Malgosa Gasol, Estel
Aquesta entrada recull el material teòric i pràctic al voltant del repte "Meet our neighbors: break the class, race, and gender segregation in Sant Joan Despí", que es va treballar durant el 2n semestre de l'any acadèmic 2023/24. [...] This entry collects the theoretical and practical material of the challenge "Meet our neighbors: break the class, race, and gender segregation in Sant Joan Despí", which was developed during the 2nd semester of the academic year 2023/24. [...]
2024 (Aprenentatge basat en reptes)
6 documents
|
|
2024-03-10 20:30 |
|
2024-02-10 09:04 |
|
|
|