Guia per implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) a la UAB
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Franco Puntes, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
Redondo, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)
Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals)

Fecha: 2024
Resumen: Aquesta guia és un instrument pràctic pel PDI de la UAB que vol implementar l'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) en la seva docència. Conté un llistat de punts clau a tenir en compte en les diferents fases del procés, material informatiu, i enllaços d'interès.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Aprenentatge basat en reptes
Documento: Objecte d'aprenentatge
Materia: The European Consortium of Innovative Universities ; ECIU University



14 p, 3.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales didácticos > Consorcio Europeo de Universidades Innovadoras (ECIU)
Materiales didácticos > Recursos docentes

 Registro creado el 2024-05-08, última modificación el 2024-05-13



   Favorit i Compartir