dir.
Imprint: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023-2024 |
Abstract: |
Aquesta investigació explora les percepcions dels docents sobre l'ús de metodologies de projectes i espais per treballar les ciències socials. L'objectiu principal és entendre com aquests enfocaments pedagògics són valorats pels mestres i identificar els avantatges i dificultats que experimenten en la seva aplicació. A més, s'ha elaborat un recurs basat en les experiències i recomanacions dels docents participants, amb la finalitat de facilitat la implementació d'aquestes metodologies en altres contextos educatius. Aquest estudi proporciona una base teòrica sòlida i ofereix una guia pràctica per als docents que vulguin adoptar aquestes estratègies innovadores en l'ensenyament de les ciències socials. |
Abstract: |
This research explores teachers perceptions of using project-based and space-based methodologies to teach social sciences. The main objective is to understand how these pedagogical approaches are valued by educators and to identify the advantages and challenges they encounter in their implementation. Additionally, a resource has been developed based on the experiences and recommendations of participating teachers, aiming to facilitate the application of these methodologies in other educational contexts. This study provides a solid theoretical foundation and offers a practical guide for teachers who wish to adopt these innovative strategies in social science education. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. ![Creative Commons](/img/licenses/by-nc-nd.ico) |
Language: |
Català |
Studies: |
Educació Infantil [2500797] |
Study plan: |
Grau en Educació Infantil [1140] |
Document: |
Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Metodologies de projectes ;
Espais pedagògics ;
Ciències socials ;
Percepcions dels docents ;
Recurs educatiu ;
Project-based methodologies ;
Space-based pedagogy ;
Social sciences ;
Teachers perceptions ;
Educational resources |