Proceso de producción de un videojuego: Berserk 2D
Roa Ameigidez, Iker
Antens, Coen Jocobus , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Procés de producció de un videojoc : Berserk 2D
Títol variant: Video game production process : Berserk 2D
Data: 2024
Resum: Berserk 2D es un proyecto que nace de la iniciativa de querer abarcar todos los aspectos que forman el desarrollo de un videojuego: Diseño de niveles, de personajes, realización de cinemáticas 2D, creación de los escenarios y codificación de la lógica del juego, entre otros, teniendo en cuenta estándares de calidad en la jugabilidad y visualmente, logrando así un producto destinado a un hipotético videojugador de ordenador. Para este proyecto se ha tomado en cuenta el manga Berserk, concretamente su primer capítulo, escrito y dibujado por el autor japonés Kentaro Miura, trasladando su esencia estética y narrativa, a un juego en 2D con combate y exploración con una estética pixelart en el motor Unity y en un lenguaje C#.
Resum: Berserk 2D és un projecte que neix de la iniciativa de voler abastar tots els aspectes que formen el desenvolupament d'un videojoc: Disseny de nivells, de personatges, realització de cinemàtiques 2D, creació dels escenaris i codificació de la lògica del joc, entre d'altres, tenint en compte estàndards de qualitat en la jugabilitat i visualment, aconseguint així un producte destinat a un hipotètic videojugador d'ordinador. Per aquest projecte s'ha pres en compte el màniga Berserk, concretament el seu primer capítol, escrit i dibuixat per l'autor japonès Kentaro Miura, traslladant la seva essència estètica i narrativa, a un joc en 2D amb combat i exploració amb una estètica pixelart al motor . Unity i en un llenguatge C#.
Resum: Berserk 2D is a project that was born from the initiative of wanting to cover all the aspects that make up the development of a video game: Level design, character design, creation of 2D cinematics, creation of scenarios and coding of the game logic, among others, taking into account quality standards in playability and visually, thus achieving a product intended for a hypothetical computer gamer. For this project, the Berserk manga has been taken into account, specifically its first chapter, written and drawn by the Japanese author Kentaro Miura, transferring its aesthetic and narrative essence to a 2D game with a pixelart aesthetic in the Unity engine and in a C language#.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Berserk ; 2D ; Joc vídeo ; Manga ; Pixelart ; Combat ; Exploració ; Unity ; C# ; Videojuego ; Combate ; Exploración ; Videogame ; Exploration ; C



13 p, 9.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2024-07-17, darrera modificació el 2025-07-20



   Favorit i Compartir