La biblioteca el corazón de la escuela : una mirada hacia la biblioteca de una escuela pública del Eixample - Barcelona
Miranda Tovar, Karina Patricia
Portell Rifà, Joan, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Imprint: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024
Description: 49 pàg.
Abstract: Este estudio tiene el objetivo de conocer el uso y función que cumple la biblioteca escolar en un centro de Barcelona y tiene la intención de reflexionar sobre la existencia de la biblioteca como un recurso de equidad social. Para ello, se ha diseñado una investigación cualitativa y cuantitativa entre el personal directivo, claustro docente y miembros de la comisión de biblioteca. Sobre la base del diagnostico obtenido se proponen cinco iniciativas de intervención con el propósito de incorporar la biblioteca escolar al proyecto pedagógico del centro y que sea percibida como un espacio de encuentro entre toda la comunidad educativa.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816]
Study plan: Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1583]
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Biblioteca escolar ; Equidad social ; Uso de la biblioteca escolar ; Función de la biblioteca escolar ; Retos de la biblioteca escolar ; Educación primaria ; Promoción de la lectura ; Equitat social ; Ús de la biblioteca escolar ; Funció de la biblioteca escolar ; Reptes de la biblioteca escolar ; Educació primària ; Promoció de la lectura ; School library ; Social equity ; Use of the school library ; Function of the school library ; Challenges of the school library ; Primary education ; Reading promotion



49 p, 1.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2024-10-14, last modified 2024-10-20



   Favorit i Compartir