Redes Sociales en el Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
De Tera Pujol, Laia
Pulido Rodríguez, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Xarxes Socials a l'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Títol variant: Social Media at Sant Joan de Déu Barcelona Hospital
Data: 2024
Descripció: 137 pag.
Resum: Aquest Treball de Final de Grau desenvolupa un Pla Estratègic de Comunicació Digital per a l'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, amb l'objectiu de millorar la seva presència a les xarxes socials i donar visibilitat a la seva important tasca sanitària i social. Basat en anàlisi documental, revisió de literatura científica, benchmarking d'hospitals internacionals i una entrevista amb un expert, el projecte evidencia que una presència digital consistent i humana pot millorar la percepció pública de l'hospital, fomentar la participació comunitària i facilitar la captació de fons.
Resum: Este Trabajo de Final de Grado desarrolla un Plan Estratégico de Comunicación Digital para el Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, con el objetivo de mejorar su presencia en las redes sociales y dar visibilidad a su importante labor sanitaria y social. Basado en análisis documental, revisión de literatura científica, benchmarking de hospitales internacionales y una entrevista con un experto, el proyecto evidencia que una presencia digital consistente y humana puede mejorar la percepción pública del hospital, fomentar la participación comunitaria y facilitar la captación de fondo.
Resum: This Final Degree Project develops a Strategic Digital Communication Plan for the Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, with the aim of improving its presence in social networks and give visibility to its important health and social work. Based on documentary analysis, scientific literature review, benchmarking of international hospitals and an interview with an expert, the project shows that a consistent and human digital presence can improve the public perception of the hospital, encourage community participation and facilitate fundraising.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació digital ; Xarxes socials ; Estratègia de comunicació ; Salut ; Hospital Sant Joan de Déu Barcelona



137 p, 67.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-29, darrera modificació el 2024-12-01



   Favorit i Compartir