NORTHFUL : Ideación, producción y lanzamiento de una marca
Fernández Suárez, Nadia
Tous, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: NORTHFUL : Ideació, producció i llançament d'una marca
Títol variant: NORTHFUL : Ideation, production and launching of a brand
Data: 2024
Descripció: 156 pag.
Resum: Aquest treball explora la creació i llançament d'una marca de streetwear, originada en la cultura juvenil urbana i ara un fenomen global que fusiona moda, art i estil de vida. S'analitzen aspectes clau com la identificació del mercat objectiu, la construcció de la identitat de la marca, i les estratègies de màrqueting i distribució. A mes, s'examinen tendències actuals del mercat per a oferir una visió integral dels desafiaments i oportunitats en el sector, destacant la importancia de la innovació, autenticitat i connexió emocional amb el públic en el procés de creació d'una marca.
Resum: Este trabajo explora la creación y lanzamiento de una marca de streetwear, originada en la cultura juvenil urbana y ahora un fenómeno global que fusiona moda, arte y estilo de vida. Se analizan aspectos clave como la identificación del mercado objetivo, la construcción de la identidad de la marca, y las estrategias de marketing y distribución. Además, se examinan tendencias actuales del mercado para ofrecer una visión integral de los desafíos y oportunidades en el sector, destacando la importancia de la innovación, autenticidad y conexión emocional con el publico en el proceso de creación de una marca.
Resum: This work explores the creation and launch of a streetwear brand, originating in urban youth culture and now a global phenomenon that fuses fashion, art and lifestyle and now a global phenomenon that fuses fashion, art and lifestyle. It analyzes key aspects such as the identification of the target market, the construction of the brand identity, and the marketing and distribution strategies. distribution strategies. In addition, current market trends are examined to provide a holistic view of the challenges and opportunities in the industry, highlighting and opportunities in the sector, highlighting the importance of innovation, authenticity and emotional connection with the public in the emotional connection with the public in the branding process.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Streetwear ; Branding ; Estratègia en xarxes socials ; Llançament de marca ; Publicitat



156 p, 102.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-29, darrera modificació el 2024-12-02



   Favorit i Compartir