dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
| Additional title: |
Fundación Wild Forest. Un proyecto de Aprendizaje y Servicio centrado en la traducción y la adaptación al catalán de materiales educativos |
| Additional title: |
Wild Forest Foundation. A Learning and Service project focused on the translation and adaptation of educational materials into Catalan |
| Date: |
2024 |
| Abstract: |
Aquest Treball de Fi de Grau d'Aprenentatge i Servei (TFG ApS) es basa en la col·laboració amb Reserva Wild Forest, una entitat dedicada a la rehabilitació de fauna salvatge, l'educació ambiental i la gestió d'espècies invasores. L'objectiu principal és la traducció i adaptació de materials educatius al català per ampliar-ne l'accessibilitat i fomentar la conscienciació sobre la conservació de la biodiversitat. El treball inclou una anàlisi de les necessitats lingüístiques de la reserva, la traducció dels continguts i una revisió per garantir-ne la qualitat. Aquest projecte no només contribueix a la difusió del coneixement ambiental, sinó que també té un impacte positiu en la societat, promovent valors de respecte per la natura. Així, es combina l'adquisició de competències acadèmiques amb un compromís social real, reforçant la relació entre la universitat i les iniciatives de protecció del medi ambient. |
| Abstract: |
Este Trabajo de Fin de Grado de Aprendizaje y Servicio (TFG ApS) se basa en la colaboración con la Reserva Wild Forest, una entidad dedicada a la rehabilitación de fauna salvaje, la educación ambiental y la gestión de especies invasoras. El objetivo principal es la traducción y adaptación de materiales educativos al catalán para ampliar su accesibilidad y fomentar la concienciación sobre la conservación de la biodiversidad. El trabajo incluye un análisis de las necesidades lingüísticas de la reserva, la traducción de los contenidos y una revisión para garantizar su calidad. Este proyecto no solo contribuye a la difusión del conocimiento ambiental, sino que también tiene un impacto positivo en la sociedad, promoviendo valores de respeto por la naturaleza. Así, se combina la adquisición de competencias académicas con un compromiso social real, reforzando la relación entre la universidad y las iniciativas de protección del medio ambiente. |
| Abstract: |
This Service-Learning Final Degree Project (TFG ApS) is based on collaboration with the Wild Forest Reserve, an organization dedicated to wildlife rehabilitation, environmental education, and the management of invasive species. The main objective is to translate and adapt educational materials into Catalan to improve accessibility and raise awareness about biodiversity conservation. The project includes an analysis of the reserve's linguistic needs, the translation of content, and a review process to ensure quality. This initiative not only contributes to the dissemination of environmental knowledge but also has a positive impact on society by promoting values of respect for nature. It combines the acquisition of academic skills with a real social commitment, strengthening the relationship between the university and environmental protection initiatives. |
| Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Language: |
Català |
| Studies: |
Traducció i Interpretació [2500249] |
| Study plan: |
Grau en Traducció i Interpretació [1202] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Subject: |
TFG ApS ;
Traducció ;
Educació ambiental ;
Fauna salvatge ;
Conservació ;
Traducción ;
Educación ambiental ;
Fauna salvaje ;
Conservación ;
Service-Learning Final Degree Project (TFG ApS) ;
Translation ;
Environmental Education ;
Wildlife ;
Conservation |