Disseny APP d'una plataforma de subscripció a activitats esportives, classes i entrenaments
Carrillo Martín, Carla
Sánchez Ríos, Pep dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Diseño APP de una plataforma de suscripción a actividades deportivas, clases y entrenamientos
Títol variant: APP Design for a subscription platform for sport activities, classes and workouts
Data: 2025
Descripció: 175
Resum: Aquest projecte desenvolupa el disseny d'experiència d'usuari, disseny d'interfície i accessibilitat de FitFlow, una aplicació que connecta usuaris amb activitats esportives, classes i entrenaments personals d'una mateixa ciutat, mitjançant un model de subscripció. El projecte aplica metodologies del Disseny Centrat en l'Usuari a partir d'una investigació completa de la competència, tests heurístics i un anàlisi exhaustiu del públic objectiu. El disseny final es presenta a partir de prototips d'alta fidelitat creats prioritzant una experiència intuïtiva, accessible i inclusiva.
Resum: Este proyecto desarrolla el diseño de experiencia de usuario, diseño de interfaz y accesibilidad de FitFlow, una aplicación que conecta a los usuarios con actividades deportivas, clases y entrenamientos personales en una misma ciudad, mediante un modelo de suscripción. El proyecto aplica metodologías de Diseño Centrado en el Usuario a partir de una investigación completa de la competencia, tests heurísticos y un análisis exhaustivo del público objetivo. El diseño final se presenta mediante prototipos de alta fidelidad creados priorizando una experiencia intuitiva, accesible i inclusiva.
Resum: This project develops the user experience design, interface design, and accessibility of FitFlow, an application that connects users with sports activities, classes, and personal training sessions in their city through a subscription model. The project applies User-Centered Design methodologies based on comprehensive competitor research, heuristic testing, and an in-depth analysis of the target audience. The final design is presented through high-fidelity prototypes created to prioritize an intuitive, accessible, and inclusive experience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Treball final de grau
Matèria: Experiència d'usuari ; Telefonia, Sistemes de ; Disseny d'interfícies ; Disseny centrat en l'usuari ; Condicionament físic ; Esports



175 p, 51.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2025-12-04, darrera modificació el 2025-12-05



   Favorit i Compartir