|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Estrategia para evaluar la evolución del conocimiento del alumnado : esquemas de pensamiento (razonamiento y acción) |
| Data: | 2005 |
| Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
| Llengua: | Castellà |
| Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: | Esquemas de pensamiento : razonamiento y acción ; Evaluación ; Instrucción ; Calor y Temperatura |
| Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 2174-6486 |
5 p, 386.3 KB |