Estratègies d'Aprenentatge [102598]
Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Date: |
2012-13 |
Abstract: |
Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. ) és indispensable que els alumnes desenvolupin estratègies d'aprenentatge que els permetin prendre decisions ajustades a cada context per tal d'afrontar i aprendre de manera permanent. 1- Comprendre el concepte d'estratègia d'aprenentatge i la seva incidència determinant en la pràctica educativa. 2- Analitzar les principals estratègies que poden afavorir l'aprenentatge de continguts específics dins les diferents àrees curriculars. 3- Conèixer els principals mètodes d'ensenyament estratègic i valorar la importància del seu domini per part del professorat. 4- Aplicar els coneixements adquirits en l'elaboració i aplicació d'una Guia docent (GD) i una Unitat Didàctica (UD) centrades en les Estratègies d'Aprenentatge. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. ![Creative Commons](/img/licenses/by.ico) |
Language: |
Català |
Studies: |
Psicologia [2502443] |
Study plan: |
Grau en Psicologia [954] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
The record appears in these collections:
Course materials >
Course guides
Record created 2012-09-13, last modified 2023-01-28