Documents de recerca

Documents de recerca 29 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
314 p, 18.6 MB Competencias Digitales Docentes y metodologías activas en la Educación Superior : El caso de la Universidad Central del Ecuador / Noroña Vaca, Gloria Patricia ; Navío Gámez, Antonio, dir.
Competències Digitals Docents i metodologies actives en l'Educació Superior: El cas de la Universitat Central de l'Equador La universitat de l'tercer mil·lenni s'ha de caracteritzar per la investigació i projecció social; transformant les pràctiques tradicionals i inflexibles i aconseguint canvis significatius en noves-vos escenaris educatius que permetin fer de l'Planeta una real veïnatge universal pertinent i in-exclusiva. [...]
Competencias Digitales Docentes y metodologías activas en la Educación Superior: El caso de la Universidad Central del Ecuador. La universidad del tercer milenio debe caracterizarse por la investigación y proyección social; transformando las prácticas tradicionales e inflexibles y logrando cambios significativos en nue-vos escenarios educativos que permitan hacer del Planeta una real aldea global pertinente e in-clusiva. [...]
Digital Teaching Skills and active methodologies in Higher Education: The case of the Central University of Ecuador. The third millennium university must be characterized by the research and social projection; transforming traditional and inflexible practices and achieving relevant changes in new educational settings which allow to transform the planet into a real global hamlet outstanding and inclusive. [...]

2021  
12.
62 p, 1.4 MB Comunicación de la RSC durante la crisis sanitaria de la Covid-19 en Twitter : el caso de las empresas más responsables del sector energético / Triano Morales, Raquel ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu de la present investigació és conèixer com han comunicat la seva RSC les empreses més responsables del sector energètic durant la crisi sanitària de la Covid-19 a Twitter. Mitjançant una anàlisi de contingut, es van analitzar un total de 3146 missatges publicats durant el primer any de pandèmia. [...]
El objetivo de la presente investigación es conocer cómo han comunicado su RSC las empresas más responsables del sector energético durante la crisis sanitaria de la Covid-19 en Twitter. Mediante un análisis de contenido, se analizaron un total de 3146 mensajes publicados durante el primer año de pandemia. [...]
The objective of this research is to know how the most responsible companies in the energy sector have communicated their CSR during the Covid-19 health crisis on Twitter. Through a content analysis, a total of 3,146 messages published during the first year of the pandemic were analyzed. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
13.
117 p, 1.9 MB Audiències del segle XXI : noves maneres de conèixer-les i de complaure-les / Parayre Cañameras, Marc ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació acadèmica té com a objectiu conèixer quines són les audiències actuals del segle XXI i com els mitjans de comunicació, sobretot els diaris digitals, adapten o canvien els seus continguts i la seva narrativa per complaure-les. [...]
Esta investigación académica tiene como objetivo conocer cuáles son las audiencias actuales del siglo XXI y como los medios de comunicación, sobre todo los diarios digitales, adaptan o cambian sus contenidos y su narrativa para complacerlas. [...]
This academic research aims to know the results of the current 21st century audiences and how the media, especially digital newspapers, adapt or change their content and narrative to please them. To achieve this, interviews have been conducted with audience managers from five different media outlets of the country.

2021
Grau en Periodisme [971]  
14.
58 p, 460.1 KB Estrategias de comunicación digital de las ONG : análisis del uso, objetivos y beneficios en las redes sociales / Farrés Rubí, Paula ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar les estratègies de comunicació digital de les ONG a les xarxes socials mitjançant una enquesta realitzada als responsables de comunicació de 81 ONGD, en el qual es va estudiar l'ús que fan de les xarxes socials, els objectius que tenen i els beneficis que esperen aconseguir. [...]
El objetivo de este estudio es analizar las estrategias de comunicación digital de las ONG en las redes sociales mediante una encuesta realizada a los responsables de comunicación de 81 ONGD, en el que se estudió el uso que hacen de las redes sociales, los objetivos que tienen y los beneficios que esperan conseguir. [...]
The objective of this study is to analyze the digital communication strategies of NGO on social networks through a survey of the communications managers of 81 NGDO, which studied their use of social networks, the goals they have and the benefits they hope to achieve. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
453 p, 2.3 MB Political controversies over sexual and gender rights in ukrainian mainstream online news media. The case of the anti-discrimination reform in Ukraine in 2013 - 2015 / Teteriuk, Maria ; Franquet, Rosa, 1955-, dir.
L'estudi explora el paper dels mitjans informatius en línia en el canvi en els drets sexuals i de gènere a Ucraïna, basant-se en l'anàlisi del debat sobre la prohibició de la discriminació per orientació sexual i identitat de gènere (OSIG) com a part de la reforma antidiscriminació de 2013 - 2015. [...]
El estudio explora el papel de los medios informativos en línea en el cambio en los derechos sexuales y de género en Ucrania, basándose en el análisis del debate sobre la prohibición de la discriminación por orientación sexual e identidad de género (OSIG) como parte de la reforma antidiscriminación de 2013-2015. [...]
The study explores the role of online news media in sexual and gender rights change in Ukraine, relying on the analysis of the debate over the prohibition of discrimination on the grounds of sexual orientation and gender identity (SOGI) as part of the anti-discrimination reform in 2013 - 2015. [...]

2020  
16.
222 p, 6.5 MB Pla de comunicació digital d'una entitat esportiva : el RCD Espanyol de Barcelona / Pedret i López, Dolça ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte s'analitzarà com una entitat esportiva d'elit com el Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona utilitza les seves principals xarxes socials per, posteriorment, formular un seguit de propostes de millora per tal que el club assoleixi els seus objectius comunicatius.
En este proyecto se analizará como una entidad deportiva de élite como el Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona usa sus redes sociales principales para, posteriormente, formular varias propuestas de mejora para que el club pueda lograr sus objetivos comunicativos.
In this project we'll analize how an elite sports entity as the football club Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona uses their social media and, later, we'll formulate several suggestions for helping the club to achieve their communicative goals.

2020
Grau en Periodisme [971]  
17.
109 p, 7.0 MB Creació d'un pla de comunicació digital per a Kilsy Case, com fer créixer una marca online / Valls Cunillera, Clara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació digital per a una empresa acabada de néixer que es dedica a la venda online de fundes amb corretja per a telèfons mòbils. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la realización de un plan de comunicación digital para una empresa acabada de nacer que se dedica a la venta online de fundas con correa para teléfonos móviles. [...]
This final degree project consists of the development of a digital communication plan for a newly founded company that sells strap-on cases for mobile phones online. The project consists of an analysis of the sector and the proposal of a communication strategy with the corresponding action plan.

2020
Grau en Periodisme [971]  
18.
187 p, 1.9 MB CCMA : el repte d'uns mitjans públics plurals i del segle XXI / Miró Canturri, Adrià ; Montagut Martínez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació audiovisuals públics a Catalunya, especialment la televisió pública (TV3), s'han convertit en un instrument de confrontació entre els partits de l'oposició i el govern. [...]
Los medios de comunicación audiovisuales públicos en Cataluña, y especialmente la televisión pública (TV3), se han convertido en un instrumento de confrontación entre los partidos de la oposición y el gobierno. [...]
The public media in Catalonia, especially the public TV (TV3), have become an instrument of confrontation between the opposition parties and the government. The legislatives changes and the lack of project have left the Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals in terms of plurality and technological renewal. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
19.
128 p, 24.3 MB Plan de Comunicación para el Museo Nacional del Romanticismo de Madrid / Font López, Carla ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un Pla de Comunicació adequat a les necessitats reals del Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, un centre museístic de titularitat pública especialitzat en el moviment cultural i artístic del romanticisme a Espanya. [...]
Creación de un Plan de Comunicación adecuado a las necesidades reales del Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, un centro museístico de titularidad pública especializado en el movimiento cultural y artístico del romanticismo en España. [...]
Constitution of a Communication Plan adapted to the actual needs of the Museo Nacional del Romanticismo de Madrid, a public-titularity museum center specialized in Spain's cultural and artistic romantic movement. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
20.
42 p, 4.2 MB Motivaciones detrás del eWOM y su influencia en la credibilidad de las reseñas online / Rubiños Suescun, Elidia ; Badajoz Dávila, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Según un estudio del INE del 2019, España cuenta con alrededor de 70. 000 restaurantes activos. Las nuevas tecnologías de la información otorgan poder de expresión a los consumidores. Los procesos de decisión de compra cambian rápidamente y la evaluación de alternativas antes de consumir un producto cada vez es más importante. [...]
Segons un estudi de l'INE del 2019, Espanya compta amb al voltant de 70. 000 restaurants actius. Les noves tecnologies de la informació atorguen poder d'expressió als consumidors. Els processos de decisió de compra canvien ràpidament i l'avaluació d'alternatives abans de consumir un producte cada vegada és més important. [...]
According to an Spanish Statistic Office 2019 study, Spain has around 70,000 active restaurants. New information technologies give consumers the power to express themselves. Purchase decision processes change rapidly and the evaluation of alternatives before consuming a product is increasingly important. [...]

2019  

Documents de recerca : 29 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.