Documents de recerca

Documents de recerca 151 registres trobats  inicianterior142 - 151  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
142.
234 p, 1.5 MB Estudio lexicológico comparado de los nombres simples de profesiones del español, el ruso y el kirguiz: aplicaciones en lexicografĺa y enseñanza de lenguas / Gyska, Tatiana ; Blanco Escoda, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica)
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica, 2012  
143.
48 p, 656.6 KB La forma proverbi en l'obra de Ramon Llull : una aproximació / Tous Prieto, Francesc ; Badia Pamies, Lola, 1951- , dir. (Universitat de Barcelona. Centre de Documentació Ramon Llull) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat de Barcelona. Facultat de Filologia
Aquest treball ofereix una anàlisi de la producció proverbial de Llull (Arbre exemplifical, Proverbis de Ramon, Proverbis de la Retòrica Nova, Mil proverbis, Proverbis d'ensenyament) tot posant-la en relació amb altres tipus de formulacions aforístiques que hi ha repartides en un ampli ventall de textos lul·lians, i proposa el sintagma "formes sentencioses" per definir aquesta família textual.
2010  
144.
134 p, 2.5 MB Application of stochastic models to assess the probability of introduction and persistence of bluetongue in an area : incidencia, prevención e implicaciones post-operatorias en caballos operados de cólico / Napp Avelli, Sebastián ; Casal i Fàbrega, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals
Aunque la transmisión del virus de la lengua azul (VLA) aparentemente se interrumpe durante el invierno, los brotes a menudo reaparecen en la siguiente temporada. Para evaluar la probabilidad de que el VLA sobreviva al invierno a través de la persistencia en vectores adultos, hospedadores o una combinación de ambos, se desarrolló un modelo de evaluación del riesgo estocástico. [...]
Even though bluetongue virus (BTV) transmission is apparently interrupted during winter, bluetongue outbreaks often reappear in the next season (overwintering). In order to assess the probability of BTV overwintering by persistence in adult vectors, ruminants (through prolonged viraemia) or a combination of both, a quantitative risk assessment model was developed. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  
145.
40 p, 264.0 KB Language knowledge and earnings in Catalonia / Di Paolo, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper investigates the economic value of Catalan knowledge for national and foreign first- and second-generation immigrants in Catalonia. Specifically, drawing on data from the "Survey on Living Conditions and Habits of the Catalan Population (2006)", we want to quantify the expected earnings differential between individuals who are proficient in Catalan and those who are not, taking into account the potential endogeneity between knowledge of Catalan and earnings. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2010 (XREAP ; 2010-7)  
146.
36 p, 222.8 KB Knowledge of Catalan, public/private sector choice and earnings: Evidence from a double sample selection model / Di Paolo, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
This paper explores the earnings return to Catalan knowledge for public and private workers in Catalonia. In doing so, we allow for a double simultaneous selection process. We consider, on the one hand, the non-random allocation of workers into one sector or another, and on the other, the potential self-selection into Catalan proficiency. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2010 (XREAP ; 2010-9)  
147.
86 p, 905.8 KB Analyzing complexity in foreign language monologic oral production in a CLIL context / Evnitskaya, Natalia ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The study tested three analytic tools applied in SLA research (T-unit, AS-unit and Idea-unit) against FL learner monologic oral data. The objective was to analyse their effectiveness for the assessment of complexity of learners' academic production in English. [...]
L'estudi va posar a prova tres eines analítiques aplicades en la recerca sobre l'Adquisició de Segones Llengües (T-unit, AS-unit i Idea-unit) amb les dades orals monològiques d'aprenents de llengua estrangera. [...]

2008  
148.
74 p, 685.4 KB La percepción del acento léxico en italiano y en español como lenguas extranjeras / Alfano, Iolanda ; Llisterri, Joaquim, dir. ; Savy, Renata, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En este trabajo se presentan dos experimentos sobre la percepción del acento léxico en español y en italiano como lenguas extranjeras, considerando, en ambos casos, tres grupos de sujetos con diferente nivel de conocimiento de la LE. [...]
En aquest treball es presenten dos experiments sobre la percepció de l'accent lèxic en espanyol i en italià com a llengües estrangeres , tenint en compte, en tots dos casos, tres grups de subjectes amb un coneixement de la LE de diferent nivell. [...]

2008  
149.
669 p, 4.1 MB Child and Adult Non-Native Subject Development : a Bi-directional Study of English and Spanish as L2s / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquesta tesi explora l'adquisició no-nativa de les propietats del subjecte gramatical en l'anglès i el castellà de nens i adults castellanoparlants i angloparlants, els quals no resideixen en el país de la L2, i contribueix així a la recerca en aquest camp amb noves dades i descobriments. [...]
The present study explores the non-native English and Spanish acquisition of subject properties in Spanish and English-speaking children and adults who are not in the L2-speaking country and thus contributes to the amount of research produced in the field by providing new data and findings. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
150.
96 p, 9.9 MB Processos de composició escrita i programes d'immersió : els canvis de llengua en la interacció per a la composició en L2 / Guasch, Oriol ; Camps, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
8 documents
151.
132 p, 531.2 KB Una Propuesta de formación del profesorado en el eje transversal del lenguaje (lectura) del currículum básico de Venezuela / Cárdenas de Rivera, Maria Luisa ; Noguerol, Artur, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Esta investigación tiene como objetivo general presentar una alternativa para la formación inicial de maestros de educación básica integral en el área de la lectura como parte del eje transversal lenguaje del Currículo Básico Nacional de Venezuela. [...]
The main objective of this research is to propose a teacher training proposal in the language transversal axis, specifically in reading, of the venezuelan national curriculum. Our study is based on transversality as the theoretical and practical basis of the new curriculum. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
2 documents

Documents de recerca : 151 registres trobats   inicianterior142 - 151  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.