Documents de recerca

Documents de recerca 155 registres trobats  inicianterior146 - 155  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
146.
50 p, 2.7 MB A glimpse into classroom interaction / Raga Preston, Liz ; Bernaus, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
How does classroom interaction contribute to language learning? This study aims at identifying and interpreting some patterns of teacher-student interaction within an EFL classroom. Different interactional patterns and strategies are examined through the self-observation of the teacher's own performance as a student-teacher during her practicum period in a secondary school.
En quina mesura la interacció a l'aula fomenta l'aprenentatge de les llengües? Aquest treball de recerca té com a objectiu identificar i interpretar algunes de les pautes d'interacció professor/alumne dins d'una classe d'anglès. [...]

2010  
147.
49 p, 1.6 MB Cooperative learning : learning to cooperate, cooperating to learn / Rey Vitó, Laura del ; Bernaus, Mercè, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project is an attempt to give arguments in favour of using cooperative learning activities in FL classrooms as an effective approach to learning. The arguments offered are presented from two different perspectives: the first one is based on the empirical study of three students working together to achieve a common goal. [...]
Aquest treball de recerca intenta donar arguments a favor de l'ús d'activitats d'aprenentatge cooperatiu a les classes de llengua estrangera atès que és un mètode efectiu d'aprenentatge. Els arguments es presenten des de dues perspectives diferents: la primera està basada en l'estudi empíric d'un trio d‟estudiants treballant de forma cooperativa per aconseguir un objectiu comú. [...]

2010  
148.
45 p, 2.0 MB The effects of teacher talk on students' oral productions / Santiago i Ribas, Marta ; Evnitskaya, Natalia, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The present study is a brief personal enquiry into the teaching and learning of EFL in the classroom with an orientation to action and personal professional development. It focuses on teacher talk, making special emphasis on questions, as well as on students' resulting oral productions. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és elaborar una petita reflexió personal sobre la manera d'ensenyar i aprendre l'anglès a les aules, amb la finalitat principal d'assolir una millora d'aptituds pedagògiques i un major desenvolupament professional. [...]

2010  
149.
87 p, 3.3 MB Think and Discuss : Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea -en el nostre cas, les matemàtiques- i l'adquisició d'una llengua estrangera -l'anglès. [...]
2010  
150.
245 p, 9.5 MB The Present perfect in English and in Catalan : uses and meanings / Curell, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Solé i Sabaté, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documents
151.
160 p, 9.0 MB Progressive structures of English and Catalan / Espunya Prat, Anna ; Espinal, M. Teresa, (Maria Teresa), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Pendent.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
2 documents
152.
189 p, 9.3 MB Verbal sequences : a generative approach / Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Brucart, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Aquesta tesi vol proporcionar una explicació a un constrast sintàctic entre l'anglès, el català i l'espanyol tot assumint propostes teòriques específiques del marc generativista dins del model de la Recció i el Lligam. [...]
Esta tesis quiere proporcionar una explicación a un contraste sintáctico entre el inglés, el catalán i el español asumiendo propuestas teóricas específicas del marco generativista dentro del modelo de la Rección y el Ligamiento. [...]
This thesis attempts to provide an explanation of a syntactic contrast between English, Catalan and Spanish assuming specific theoretical proposals in the generative framework within the Government and Binding model. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
3 documents
153.
669 p, 4.1 MB Child and Adult Non-Native Subject Development : a Bi-directional Study of English and Spanish as L2s / Pladevall Ballester, Elisabet (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquesta tesi explora l'adquisició no-nativa de les propietats del subjecte gramatical en l'anglès i el castellà de nens i adults castellanoparlants i angloparlants, els quals no resideixen en el país de la L2, i contribueix així a la recerca en aquest camp amb noves dades i descobriments. [...]
The present study explores the non-native English and Spanish acquisition of subject properties in Spanish and English-speaking children and adults who are not in the L2-speaking country and thus contributes to the amount of research produced in the field by providing new data and findings. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
154.
256 p, 2.6 MB Native & non-native perception of casual speech : English & Catalan / Pearman, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Solé Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Un aspecto fundamental en la percepción del habla es cómo se transforma la señal acústica en unidades significativas y se reconocen palabras. El habla coloquial se ve frecuentemente afectada por procesos de reducción fonética que son comunes y productivos, p. [...]
A fundamental problem concerning speech perception is how listeners transform the acoustic signal into meaningful units and recognize words. Normal speech is often (heavily) affected by common, productive reduction processes, e. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  
155.
67 p, 664.7 KB Voicing assimilation in Catalan and English / Cuartero Torres, Néstor ; Solé Sabater, Maria Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
El objetivo de este trabajo es estudiar el proceso de asimilación de sonoridad a diferentes velocidades de habla en catalán e inglés y, más concretamente observar y analizar la asimilación de sonoridad cuando dos consonantes que tienen una especificación fonológica de sonoridad distinta coocurren a través de palabras. [...]
The present study intends to analyze the process of voicing assimilation across different speaking rates in Catalan and English. More specifically, it aims at observing and characterizing voicing assimilation when two consonants that have a different phonological specification for voicing co-occur across word boundaries. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
7 documents

Documents de recerca : 155 registres trobats   inicianterior146 - 155  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.