Research literature

Research literature 16 records found  previous11 - 16  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
121 p, 3.8 MB Restauració 2.0 : Instagram com a eina de comunicació corporativa per als restaurants / Prieto Avellaneda, Helena ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram s'ha convertit en una eina de comunicació digital essencial per al sector de la restauració. Restaurants, cafeteries i altres marques gastronòmiques han canviat radicalment les seves dinàmiques comunicatives i la manera de relacionar-se i interactuar amb els seus clients gràcies a Instagram. [...]
Instagram se ha convertido en una herramienta de comunicación digital esencial para el sector de la restauración. Restaurantes, cafeterías y otras marcas gastronómicas han cambiado radicalmente sus dinámicas comunicativas y la forma de relacionarse e interactuar con sus clientes gracias a Instagram. [...]
Instagram has become an essential communication tool for digital restoration sector. Restaurants, cafes and other gourmet brands have radically changed their communication dynamics and how they relate and interact with their customers through Instagram. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
12.
153 p, 14.3 MB La importància de la comunicació en situacions de crisi corporativa : estudi dels casos de Germanwings i Spanair / Figueras Agustí, Pol ; Pérez-Quintanilla, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té l'objectiu de mostrar quines polítiques i estratègies són més òptimes per una organització a l'hora d'afrontar una crisi corporativa, amb el propòsit de minimitzar els danys que pugui ocasionar a l'entitat. [...]
El presente trabajo tiene como objetivo mostrar qué políticas y estrategias son más eficaces para una organización en el momento de enfrentarse a una crisis corporativa, con el propósito de minimizar los daños que puedan ocasionar en la entidad. [...]
This present work has the objective to show which policies and strategies are more effective to an organisation when it comes to facing a corporate crisis, with the purpose of minimising the damage that the said crisis might cause to the company. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
13.
149 p, 4.2 MB Communication of Corporate Identity on social networks : the case of Moritz / Fedoryshyn Shyrokova, Yuliya ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les empreses per tenir èxit s'han de diferenciar i per diferenciar-se han de tenir uns valors i unes característiques que cap altra més té en el mercat en el que es posicionen. El conjunt d'aquests elements i valors que conté l'empresa formen part de la seva identitat. [...]
Las empresas para tener éxito se tienen que diferenciar y para hacerlo han de tener unos valores y unas características que ninguna otra más tiene en el mercado en el que se posiciona. El conjunto de estos elementos que contiene la empresa forma parte de su identidad. [...]
Businesses to succeed have to differentiate themselves and to do such thing they have to posses certain values and characteristics that no other company has, at the market it is located. All these elements and values that the company has form its identity. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
14.
99 p, 2.1 MB Estudi de la Comunicació Corporativa a la Indústria Farmacèutica: cas Menarini / Vegas Fernández, Víctor ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Comunicació Corporativa s'ha convertit en un element estratégic dins de la gestió d'una companyia. Encara més a la Indústria Farmacéutica, que acostuma a aparéixer als mitjans de comunicació per notícies negatives. [...]
La Comunicación corporativa se ha convertido en un elemento estratégico dentro de la gestión de una compañía. Más aún en la Industria Farmacéutica, que suele aparecer en los medios de comunicación por noticias negativas. [...]
The Corporate communication has become an strategic element in the management of a company. Even more in the pharmaceutical industry, which usually appears in the media for negative news. This investigation has started with ideal models of Corporate Communication in order to analyse the strengths and weaknesses of the pharmaceutical company Menarini Group Spain.

2015
Grau en Periodisme [971]  
15.
180 p, 10.2 MB Estratègies i usos de la comunicació corporativa sobre el cinema a les xarxes socials. Identificació i anàlisi de les accions comunicatives de les distribuïdores cinematogràfiques a Facebook / Aymà Crespo, Martí ; Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball pretén descobrir els usos i les estratègies que duen a terme les distribuïdores de cinema a l'utilitzar les xarxes socials com a eina de difusió dels seus missatges. En una primera fase exploratòria s'exposen les teories existents relacionades amb l'objecte d'estudi: la comunicació corporativa i les xarxes socials. [...]
Este trabajo pretende descubrir los usos y las estrategias que llevan a cabo las distribuidoras de cine al utilizar las redes sociales cono herramienta de difusión de sus mensajes. En una primera fase exploratoria se exponen las teorías existentes relacionadas con el objeto de estudio: la comunicación corporativa y las redes sociales. [...]
This dissertation aims to discover the uses and strategies that the cinema distributors perform when they use the social network as a tool to spread their messages. In a first exploratory phase the existing theories related to the study (corporate communications and social netwol1<s) are discussed. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
16.
361 p, 2.1 MB Responsabilitat corporativa i sostenibilitat : actors socials, comunicació i governança / Díaz-Pont, Joana ; Subirats, Joan, (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Espluga, Josep, 1964-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'objectiu de la tesi és ordenar les percepcions i discursos socials sobre responsabilitat corporativa com una forma d'entendre la distància entre actors de la sostenibilitat i, alhora, l'estructura de relacions que governa el canvi cap a la sostenibilitat en l'àmbit corporatiu. [...]
El objetivo de la tesis es ordenar las percepciones y discursos sociales sobre responsabilidad corporativa como una forma de entender la distancia entre actores de la sostenibilidad y, al mismo tiempo, la estructura de relaciones que gobierna el cambio hacia la sostenibilidad en el ámbito corporativo. [...]
The objective of the thesis is to position the perceptions and social discourses about corporate responsibility as a means for the understanding of distances and conflicts between sustainability actors. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  

Research literature : 16 records found   previous11 - 16  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.