Research literature

Research literature 103 records found  beginprevious93 - 102next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
93.
10 p, 1.1 MB The Revenge / Garcia Molero, Jaume ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Al llarg dels darrers anys les empreses relacionades amb els videojocs han experimentat un augment molt important del seu volum de negoci i, sobretot, aquelles relacionades amb el desenvolupament dels videojocs per a dispositius mòbils. [...]
In the last years the companies related to video games have experienced a big increase in business activity. The Revenge is a project about the creation and development of a videogame for Mobile platforms. [...]
A lo largo de estos últimos años las empresas relacionadas con los videojuegos han experimentado un gran aumento en el volumen del negocio y, sobretodo, aquellas relacionadas con el desarrollo de videojuegos para dispositivos móviles. [...]

2015-06-28
Enginyeria Informàtica [958]  
94.
14 p, 652.7 KB Estudio sobre el uso de IAs basadas en comportamiento en Pac-Man / Ramos Macias, Raúl ; Vanrell i Martorell, Maria Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este trabajo se ha implementado un remake del videojuego Pac-Man original y se ha diseñado un fantasma nuevo que utiliza en su estrategia particularidades de un tipo de Inteligencia Artificial llamada 'Inteligencia Artificial basada en comportamiento', caracterizada por ser adaptable y utilizar elementos como el entorno, la memoria, el aprendizaje y la coordinación con otras IA. [...]
In this project we implemented a remake of the original Pac-Man videogame, including a new ghost that uses in its strategy characteristics of a type of Artificial Intelligence named 'Behavior based Artificial Intelligence'. [...]
En aquest treball s'ha implementat un remake del videojoc Pac-Man original i s'ha disenyat un fantasma nou que utilitza en la seva estratègia particularitats d'un tipus d'Inteligencia Artificial anomenada 'Inteligencia Artificial basada en comportament', caracteritzada per ser adaptable i utilitzar elements com el seu entorn, la memoria, l'aprendizatge i la coordinacio amb altres IAs. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
95.
8 p, 810.7 KB Planificación de rutas cooperativas / Quirós Pérez, David ; Montón i Macián, Màrius, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualmente se utilizan vehículos de guiado automatizado (AGV) en almacenes industriales para la realización de tareas de transporte. El software que corren estos AGVs está pensado para trabajar en entornos no cambiantes o para seguimiento de rutas prefijadas. [...]
Nowadays, automated guided vehicles (AGVs) are used in industrial warehouses for performing transport tasks. The software running these AGVs is designed to work in static environments or to follow pre-set routes. [...]
Actualment s'utilitzen vehicles de guiat automatitzat (AGV) en magatzems industrials per a la realització de tasques de transport. El programari que corren aquests AGVs està pensat per treballar en entorns no canviants o per al seguiment de rutes prefixades. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
96.
11 p, 1.3 MB Programación de inteligencia artificial avanzada en entornos Unity / Lozano Gómez, Rubén ; Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El objetivo de este proyecto es el desarrollo de un videojuego en 3D, de estilo shoot'em-up con temática es-pacial, multijugador y compatible con periféricos (gamepads). La idea principal es que el juego esté orientado a una jugabilidad profunda pero fácil de manejar y con vista cenital a pesar de que todos los modelos del juego estén en 3D. [...]
The objective of this project is the development of a 3D videogame with a shoot'em-up space theme style, multiplayer, and with peripheral (gamepads) support. The main idea is a game oriented to a deep gameplay but easy to play with top view and 3D models. [...]
L'objectiu d'aquest projecte és el desenvolupament d'un videojoc en 3D, d'estil shoot'em-up amb temàtica espacial, multijugador i compatible amb perifèrics (gamepads). L'idea principal és que el joc estigui orientat a una jugabilitat profunda però fàcil de jugar i amb vista zenital tot i que tots els models del joc siguin 3D. [...]

2015-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
97.
198 p, 2.2 MB Negotiations over large agreement spaces / de Jonge, Dave ; Sierra, Carles, dir. ; Gonzàlez, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
En aquesta tesi investiguem algorismes de negociació en dominis amb funcions d'utilitat no linials i en els quals l'espai d'acords possibles és tan gran que l'ús de cerca exhaustiva és inviable. A més, explorem la relació entre les àrees de negociació automàtica, teoria de jocs, institucions electròniques i optimització amb restrictions. [...]
In this thesis we investigate negotiation algorithms for domains with non-linear utility functions and where the space of possible agreements is so large that the application of exhaustive search is impossible. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
98.
9 p, 966.0 KB Creació d'un joc 2D amb Libgdx / Polo Escudero, Rubén ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment el sector dels videojocs, tant a nivel local com a nivel mundial es troba en molt bon estat. Això ha estat afavorit per una sèrie de causes, la proliferació de cada vegada més dispositius i més fàcil accés a aquests, smartphones, tablets, consoles, pcs, etc. [...]
Actualmente el sector de los videojuegos, tanto a nivel local como a nivel mundial se encuentra en muy buena forma. Esto es debido a una serie de causas, la proliferación de cada vez más dispositivos y la facilidad de acceso a estos, smartphones, tablets, consolas, etc. [...]
Nowadays gaming industry, both local level as global level is in very good condition, it has been favored by a number of causes, the proliferation of devices and increasingly easier access to them, smartphones, tablets, consoles, pcs. [...]

2015-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
99.
13 p, 10.7 MB The Game Master : A take on procedurally generated game storylines / Lopez Latorre, Maria ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
As a collective, Mankind has always had a strong desire to obtain entertainment and create stories. From the beginning of our days to the point of technological advance of our era, leisure has adapted and grown to take advantage of the potential of whichever media was available. [...]
El desig de l'ésser humà de obtenir entreteniment i crear històries ha estat amb nosaltres des dels principis del temps, pel que és inevitable que amb els avenços tecnològics de la nostra era ens trobem amb que aquest entreteniment s'adapta als mitjans que ens trobem a la nostra disposició. [...]
Como colectivo, la humanidad siempre ha tenido un fuerte deseo de obtener entretenimiento y crear historias. Desde los principios de nuestros días hasta el punto de avance tecnológico en el que nos encontramos en estos momentos, el ocio se ha adaptado y ha crecido para tomar ventaja del potencial de los medios que tuviese disponible. [...]

2015-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
100.
8 p, 802.4 KB Bots vs Humans : Spelunky / Rodriguez, Borja ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este proyecto es la creación y evolución de una inteligencia artificial para el juego llamado Spelunky. Este es un juego 2D de plataformas en el que se tienen que sortear varios obstáculos (trampas, desniveles de terreno, objetos) para llegar al final del nivel y conseguir una puntuación. [...]
Aquest projecte és la creació i evolució d'una intel·ligència artificial per al joc anomenat Spelunky. Aquest és un joc 2D de plataformes en el qual s'han de sortejar diversos obstacles (trampes, desnivells de terreny, objectes) per arribar al final del nivell i aconseguir una puntuació. [...]
This project is the creation and the evolution of an Artificial Intelligence of the game named Spelunky. This is a 2D platform game where you have overcome diferent obstacles (traps, uneven terrain, objects) to arrive to the end of the level and obtain a puntuation. [...]

2015-02-13
Enginyeria Informàtica [958]  
101.
155 p, 3.0 MB Incremental active learning of sensorimotor models in developmental robotics / Ribes Sanz, Arturo ; Lopez de Mantaras Badia, Ramon, dir. ; Cerquides Bueno, Jesus, dir. ; Demiris, Yiannis, dir. ; Toledo Morales, Ricardo, tut. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
La rápida evolución de la robótica esta promoviendo que emerjan nuevos campos relacionados con la robótica. Inspirándose en ideas provinientes de la psicología del desarrollo, la robótica del desarrollo es un nuevo campo que pretende proveer a los robots de capacidades que les permiten aprender de una manera abierta durante toda su vida. [...]
The rapid evolution of robotics is promoting new robotics related research fields to emerge. Taking insights from developmental psychology, developmental robotics is a new field which aims to endow robots with capabilities that enable them to life-long learning in an open-ended way. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
102.
373 p, 1.7 MB La responsabilitat davant la intel·ligència artificial en el comerç electrònic / Martín i Palomas, Elisabet ; Morales Plaza, Antonio, dir. ; Ballbé, Manuel, (Ballbé Mallol) tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
Es planteja en aquesta tesi l'efecte produït sobre la responsabilitat derivada de les accions realitzades autònomament per sistemes dotats d'intel·ligència artificial, sense la participació directa de cap ésser humà, en els temes més directament relacionats amb el comerç electrònic. [...]
Se plantea en esta tesis el efecto producido sobre la responsabilidad derivada de las acciones realizadas autónomamente por sistemas dotados de inteligencia artificial, sin la participación directa de ningún ser humano, en los temas más directamente relacionados con el comercio electrónico. [...]
This thesis considers the effect on responsibility produced by actions taken autonomously by systems equipped with artificial intelligence, without the direct involvement of human beings, for issues directly related to e-commerce. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Research literature : 103 records found   beginprevious93 - 102next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.