Documentos de investigación

Documentos de investigación Encontrados 80 registros  inicioanterior43 - 52siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
43.
195 p, 2.7 MB Cánones de belleza en la publicidad de moda / Recordà Fouces, Júlia ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza els cànons de bellesa en la publicitat de moda i els canvis que s'han produït al llarg de la història, donant major importància als canvis que s'estan produint en l'actualitat. [...]
El presente trabajo analiza los cánones de belleza en la publicidad de moda y los cambios que se han producido a lo largo de la historia, dando mayor importancia a los cambios que se están produciendo en la actualidad. [...]
The present work analyzes the canons of beauty in fashion advertising and the changes that have taken place throughout history, giving greater importance to the changes that are taking place nowadays. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
44.
147 p, 4.7 MB Pla de comunicació de ZER : una fashion startup / Capella Paz, Elena ; Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte consisteix en l'elaboració d'un de pla de comunicació per ZER, una fashion startup nascuda l'any 2016 que, fins aleshores, no ha dedicat esforços en la comunicació de la marca. [...]
El presente proyecto consiste en la elaboración de un plan de comunicación para ZER, una fashion startup nacida el año 2016 que, hasta el momento, no ha dedicado esfuerzos en la comunicación de la marca. [...]
This project consists in the elaboration of a communication plan for ZER, a fashion startup born on 2016 that, up to now, has not dedicated efforts in the communication of the brand. In this project a depth analysis of the current situation of the communication of the company has been carried out, as well as a proposal of what the communication of the brand may be during the next year. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
45.
69 p, 3.1 MB Propuesta de un modelo de evaluación del impacto de las marcas en los eventos de moda : el caso del 080 Barcelona Fashion / Albert Gil, Judit ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit d'aquest estudi és construir un model propi per avaluar l'impacte de les desfilades de moda per a una utilitat posterior, creada a partir de models destinats a tot tipus d'esdeveniments i sectors. [...]
El propósito de este estudio es construir un modelo propio para evaluar el impacto de los desfiles de moda para una posterior utilidad, creado a partir de modelos dirigidos a todo tipo de eventos y sectores. [...]
The purpose of this study is to build an own model to evaluate the impact of fashion shows for a later utility, created from models aimed at all types of events and sectors. This study presents the results of the validation with the participating brands in the 080 Barcelona Fashion, taking into account the opinion of the director of the organization. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
46.
147 p, 23.3 MB Relació entre el tipus de vestimenta de la dona presentadora d'informatius i la credibilitat d'aquesta a ulls dels espectadors / Vilanova Macias, Tura ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La possible relació que hi ha entre la credibilitat de les presentadores dels informatius, amb el tipus de roba que utilitzen per realitzar-ho. Aquest treball pretén donar respostes per veure si aquest és un factor per determinar la percepció de la credibilitat pels espectadors, així com establir si l'edat intervé amb aquest judici.
La posible relación que hay entre la credibilidad de las presentadoras de los informativos, con el tipo de ropa que utilizan para realizar-lo Este trabajo pretende dar respuestas para ver si éste es un factor para determinar la percepción de la credibilidad de los espectadores, así como establecer si la edad tiene relación interviene en este juicio.
The possible relationship between the credibility of the anchorwomans with the kind of clothes they use to do it. This paper aims to provide answers to see if this is a factor to determine the perception of credibility for the spectators, as well as to establish whether the age is involved with this trial.

2017
Grau en Periodisme [971]  
47.
92 p, 3.4 MB La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer / Rodríguez Bosch, Oriol ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
D'ençà de l'aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s'han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d'opinió i l'entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l'aparició d'Instagram, va propiciar la seva consolidació. [...]
Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los 'bloggers', especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. [...]
Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
48.
68 p, 13.9 MB Campanya de Branded Content per a la promoció del petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona / Padilla Cidoncha, Israel ; Vivancos Folch, Alba ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la creació d'una campanya de Branded Content per promocionar el petit comerç de moda del barri del Raval de Barcelona. Aquesta campanya també proposa divulgar contingut d'interès cultural del Raval de Barcelona, proporcionant una nova perspectiva sobre el negoci de la cultura a la capital catalana. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la creación de una campaña de Branded Content para promocionar el pequeño comercio de moda del barrio del Raval de Barcelona. Esta campaña también propone divulgar contenido de interés cultural del Raval de Barcelona, proporcionando una nueva perspectiva sobre el negocio de la cultura en la capital catalana. [...]
This final degree project consists of creating a Branded Content campaign to promote the small fashion trade located in the Raval district of Barcelona. This campaign also proposes to publish content of cultural interest of the Raval of Barcelona, providing a new perspective on the culture business in the Catalan capital. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
49.
99 p, 7.9 MB Meraki comunicación : plan de empresa para la creación de una agencia de comunicación / Rubio Tabeni, María ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla d'empresa per posar en marxa Meraki, una agència de comunicació especialitzada en comunicació digital dirigida a petites empreses dedicades a la venda al detall de roba per a dona, sabateria, complements i bijuteria situades a la costa del Maresme.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de empresa para poner en marcha Meraki, una agencia de comunicación especializada en comunicación digital dirigida a pequeñas empresas dedicadas a la venta al por menor de ropa para mujer, zapatería, complementos y bisutería situadas en la costa del Maresme.
This project is about the creation of a business plan to launch Meraki, a communication agency specialized in digital communication aimed at small businesses engaged in the retail sale of women's clothing, footwear, accessories and costume jewellery located at the coast of Maresme.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
50.
154 p, 13.5 MB Fashion Start-ups : anàlisi del concepte i casos d'èxit de start-ups de moda a Catalunya / Garriga Coll, Sara ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball estudiarem casos d'èxit de Fashion Start-ups de Catalunya. Concretament ens centrarem a investigar com aquestes marques emergents del sector de la moda han aconseguit fer-se un lloc en un mercat tan competitiu, com s'han donat a conèixer i per tant, com han fet ús de la comunicació i del màrqueting.
En el presente trabajo estudiaremos casos de éxito de Fashion Start-ups de Cataluña. Concretamente nos enfocaremos a investigar cómo estas marcas emergentes del sector de la moda han conseguido hacerse un hueco en un mercado tan competitivo, cómo se han dado a conocer y por lo tanto, cómo han utilizado la comunicación y el marketing, es decir, saber a qué medios de comunicación están presentes y cómo los utilizan.
In this analysis we study cases of successful Fashion Start-ups in Catalonia. More exactly we focus on investigating how these emerging brand of the fashion business enter in the competitive fashion business and how make they known. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
51.
117 p, 12.1 MB Las tendencias de la moda prêt-à-porter de lujo en publicidad / Fàbregas Bulló, Carla ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques de prêt-à-porter de luxe, són referents en la ment de molts consumidors a nivell global. En aquest projecte es pretén investigar sobre les mateixes així com en els àmbits en els quals repercuteix com són: les tendències, la publicitat, les revistes femenines. [...]
Las marcas de prêt-à-porter de lujo, son referentes en la mente de muchos consumidores a nivel global. En este proyecto se pretende investigar sobre las mismas así como en los ámbitos en los que repercute como son: las tendencias, la publicidad, las revistas femeninas. [...]
Luxury ready to wear brands are top of mind brands of many consumer globally. In this project we intend to investigate about them as well as in the areas where it affects such as: trends, advertising, women's magazines . [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
52.
133 p, 2.6 MB Estrategias de comunicación en las marcas fast fashion / Miguel Santos, Irene ; Saint-Germain Nadal, Miriam de ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Des de la seva irrupció als anys 90, la moda ràpida s'ha fet amb el domini del sector, implantant cicles productius curts i noves col·leccions constantment. A partir de llavors, aquest model de negoci ha revolucionat la indústria de la moda, influint de ple en les tradicionals estratègies de comunicació del sector. [...]
Desde su irrupción en los años 90, la moda rápida se ha hecho con el dominio del sector, implantando ciclos productivos cortos y nuevas colecciones constantemente. A partir de entonces, este modelo de negocio ha revolucionado la industria de la moda, influyendo de lleno en las tradicionales estrategias de comunicación del sector. [...]
Since its birth in the 1990s, fast fashion has taken control of the fashion sector, introducing short production cycles and constantly renewed collections. From that point on, this business model has revolutionized the fashion industry by fully influencing the traditional communication strategies of the sector. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 80 registros   inicioanterior43 - 52siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.