Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
4 p, 183.1 KB Distance learning and attitudes of greek basketball coaches / Tsamourtzis, Evangelos (Democritus University of Thrace. Department of Physical Education & Sport Sciences) ; Pechlivanis, P. (Democritus University of Thrace. Department of Physical Education & Sport Sciences) ; Karipidis, A. (Democritus University of Thrace. Department of Physical Education & Sport Sciences)
Aim of the present research was the determination of the attitudes of Greek Basketball coaches towards their distance learning with the use of ICT in comparison with the classical learning and the examination of the perspective of their distance learning with the use of ICT. [...]
2009
Revista de psicología del deporte, Vol. 18, Núm. 3 (2009) , p. 421-424  
2.
7 p, 65.8 KB Challenges in the translation of video game / Bernal-Merino, Miguel Á. (Roehampton University)
Aquest article presenta els diferents tipus de text que poden trobar els traductors quan treballen per a la indústria del software d'entreteniment multimèdia interactiu i explica que els videojocs exigeixen habilitats diferents als traductors, com ara conèixer les memòries de traducció, ser capaços de cercar informació i ser creatius.
Este artículo presenta los distintos tipos de texto con los que se pueden encontrar los traductores cuando trabajan para la industria del software de entretenimiento multimedia interactivo y explica que los videojuegos exigen habilidades distintas a los traductores, como por ejemplo, conocer las memorias de traducción, ser capaces de buscar información y ser creativos.
This article explains the many different textual types that translators might find when working for the multimedia interactive entertainment software industry, and how different video games may require a variety of skills from translators, such as proficient TMT use, good research techniques and inventiveness.

2007
Tradumàtica, N. 5 (2007) p. 0-0  

Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
11 p, 901.0 KB Desenvolupament d'un mòdul de Moodle per implementar una aula interactiva de programació / Simó Marí, Rubén ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu crear un plugin per integrar una eina de programació que s'ha desenvolupat en projectes anteriors. Aquesta eina permet als professors crear exercicis per a que els alumnes puguin realitzar-los durant les classes. [...]
This project aims to create a plugin to integrate a programming tool that has been developed in previous projects. This tool allows teachers to create exercises so that students can perform them. The tool allows to speed up the communication between the student and the teacher because while the student is doing the activity, the teacher can see and edit in real time what the student is doing. [...]
Este proyecto tiene como objetivo crear un plugin para integrar una herramienta de programación que se ha desarrollado en proyectos anteriores. Esta herramienta permite a los profesores crear ejercicios para que los alumnos puedan realizarlos durante las clases. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 2.1 MB Development of a Chess AI and an Interactive Learning Game / Camprubí Casas, Quim ; Baldrich i Caselles, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Chess is one of the most ancient games in humanity's history. It has been studied and explored for centuries, and the resulting knowledge has been stored in books of theory, still used today to teach chess apprentices. [...]
Els escacs són un dels jocs més antics de la història de la humanitat. Han set estudiats i explorats durant segles, i el coneixement resultant ha sigut emmagatzemat en llibres de teoria, utilitzats encara avui dia per entrenar nous aprenents. [...]
El ajedrez es uno de los juegos más viejos de la historia de la humanidad. Ha sido estudiado y explorado durante siglos, y el conocimiento resultante ha sido almacenado en libros de teoría, utilizados aun hoy día para entrenar nuevos aprendientes. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
13 p, 1.0 MB Sistema de micro-aprenentatge: activitats auto-avaluables / Romero Cabezas, Alberto ; Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball de final de grau proposa la implementació d'un sistema de "micro-learning" basat en un bot de Telegram. Aquesta eina dona accés a l'alumnat a una varietat d'activitats interactives, gràfiques i auto-avaluables de diferents assignatures. [...]
This final degree project proposes the implementation of a "micro-learning" system based on a Telegram bot. This tool gives students access to a variety of interactive, graphic and self-assessable activities in different subjects. [...]
Este trabajo de fin de grado propone la implementación de un sistema de "micro-learning" basado en un bot de Telegram. Esta herramienta da acceso al alumnado a una variedad de actividades interactivas, gráficas y auto-evaluables de diferentes asignaturas. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
10 p, 602.1 KB Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació / Ortiz Gallardo, David ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació consisteix en el desenvolupament d'una aplicació web interactiva que faciliti la docència d'assignatures de programació. Aquest aplicatiu web ha de permetre que el professor d'una assignatura de programació pugui proposar de forma interactiva exercicis, els quals, els alumnes han de poder resoldre directament a través de la interfície web mitjançant un editor de text i un compilador per tal d'executar-ho tot en un mateix entorn. [...]
Aula interactiva para el aprendizaje de la programación consiste en el desarrollo de una aplicación web interactiva que facilite la docencia de asignaturas de programación. Este aplicativo web tiene que permitir que el profesor de una asignatura de programación pueda proponer de forma interactiva ejercicios, los cuales, los alumnos tienen que poder resolver directamente a través de la interfaz web mediante un editor de texto y un compilador para ejecutarlo todo en un mismo entorno. [...]
Interactive classroom for the learning of programming consists in the development of an interactive web application that facilitates the teaching of programming subjects. This web application should allow the teacher of a programming subject to propose interactive exercises, which, students must be able to solve directly through the web interface using a text editor and a compiler to run everything in the same environment. [...]

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
10 p, 835.3 KB Aula interactiva para el aprendizaje de la programación / Díaz Guardabrazos, Urko ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto de Aula interactiva para el aprendizaje de la programación consiste en el desarrollo de una aplicación web interactiva que facilite la docencia de diversas asignaturas de programación. [...]
The Interactive classroom for learning programming project consists in the development of an interactive web application that helps the teaching of various programming subjects. This web application will allow the teacher of a programming subject to propose exercises so that the students of the subject can solve them directly through the web interface through a text editor and a compiler in order to execute everything in the same environment . [...]
El projecte d'Aula interactiva per l'aprenentatge de la programació consisteix en el desenvolupament d'una aplicació web interactiva que faciliti la docència de diverses assignatures de programació. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
13 p, 1.1 MB Sistema cooperatiu de gestió de preguntes test / Serrano Alberola, Esteve ; Ponsa Mussarra, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment, l'ús de les noves tecnologies en l'àmbit docent s'ha vist incrementat i potenciat a causa de tots els avantatges que aporten a la comunitat educativa. Existeix una gran varietat de plataformes d'aprenentatge on-line, aplicacions de suport a l'estudi i dispositius dissenyats exclusivament per millorar el rendiment dels estudiants a les aules. [...]
Currently, the use of new technologies in teaching has increased and strengthened because of the advantages they bring to the educational community. There are a large number of online learning platforms, applications and devices designed exclusively to improve student performance in the classroom. [...]
Actualmente, el uso de las nuevas tecnologías en el ámbito docente se ha visto incrementado y potenciado debido a todas las ventajas que aportan a la comunidad educativa. Existe una gran variedad de plataformas de aprendizaje online, aplicaciones de apoyo al estudio y dispositivos diseñados exclusivamente para mejorar el rendimiento de los estudiantes en las aulas. [...]

2015-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.