Desenvolupament d'un mòdul de Moodle per implementar una aula interactiva de programació
Simó Marí, Rubén
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Development of a Moodle module to implement an interactive programming classroom
Títol variant: Desarrollo de un módulo de Moodle para implementar un aula interactiva de programación
Data: 2024
Resum: Aquest projecte té com a objectiu crear un plugin per integrar una eina de programació que s'ha desenvolupat en projectes anteriors. Aquesta eina permet als professors crear exercicis per a que els alumnes puguin realitzar-los durant les classes. L'eina permet millorar i fer més efectiva la comunicació entre l'alumne i professor ja que alhora que l'alumne esta realitzant l'activitat, el professor pot veure i editar en temps real el que esta fent l'alumne. L'objectiu es agregar aquest plugin dins de Moodle com una nova activitat semblant a les que ja hi ha disponibles a la plataforma, fent que quedi integrat de forma natural.
Resum: This project aims to create a plugin to integrate a programming tool that has been developed in previous projects. This tool allows teachers to create exercises so that students can perform them. The tool allows to speed up the communication between the student and the teacher because while the student is doing the activity, the teacher can see and edit in real time what the student is doing. The goal is to integrate this plugin into Moodle as a new activity, similar to those already available on the platform, making it integrated in a natural way.
Resum: Este proyecto tiene como objetivo crear un plugin para integrar una herramienta de programación que se ha desarrollado en proyectos anteriores. Esta herramienta permite a los profesores crear ejercicios para que los alumnos puedan realizarlos durante las clases. La herramienta permite mejorar y hacer más efectiva la comunicación entre el alumno y profesor ya que al mismo tiempo que el alumno está realizando la actividad, el profesor puede ver y editar en tiempo real lo que está haciendo el alumno. El objetivo es agregar este plugin dentro de Moodle como una nueva actividad parecida a las que ya hay disponibles en la plataforma, haciendo que quede integrado de forma natural.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Moodle ; Mòdul aprenentatge ; Interacció professor-estudiant ; Retroalimentació ; Entorn interactiu ; Programació ; Learning module ; Teacher-student interaction ; Feedback ; Interactive environment ; Programming ; Módulo aprendizaje ; Interacción profesor-estudiante ; Retroalimentación ; Entorno interactivo ; Programación



11 p, 901.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2024-03-13, darrera modificació el 2024-03-17



   Favorit i Compartir