Results overview: Found 5 records in 0.05 seconds.
Course materials, 5 records found
Course materials 5 records found  
1.
6 p, 110.7 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Concha, Rocío ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...]
The main educational objectives of the subject are to: 1. Know the language acquisition processes of deaf children and children with language disorders comparatively with children with typical development 2. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
2.
6 p, 110.1 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...]
The main educational objectives of the subject are to: 1. Know the language acquisition processes of deaf children and children with language disorders comparatively with children with typical development 2. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
3.
5 p, 106.6 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...]
The main educational objectives of the subject are to: 1. Know the language acquisition processes of deaf children and children with language disorders comparatively with children with typical development 2. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
4.
5 p, 106.2 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Resina Curado, Paula ; Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge d'infants sords i d'infants amb trastorns del llenguatge comparativament amb infants amb desenvolupament típic. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer los procesos de adquisición del lenguaje de niños sordos y de niños con trastornos del lenguaje comparativamente con niños con desarrollo típico 2- Valorar las necesidades informativas, formativas y de acompñamiento psíquico de las familias de niños con trastornos del lenguaje 3- Aplicar las estratégias adecuadas de orientación y consejo familiar 4- Elaborar y aplicar las estratégias de estímulo de la comunicación y la adquisión del lenguaje oral en los primeros años de vida. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
5.
5 p, 108.5 KB L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686] / Andrés Carrillo, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. [...]
Los principales objetivos formativos de la asignatura son: 1- Conocer losprocesos de adquisición del lenguaje oral de la criatura sorda comparativamente con la oiente desde los diferentes enfoques teóricos. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.