Dipòsit Digital de Documents de la UAB 26 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
4 p, 100.9 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
12.
7 p, 115.4 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
13.
224 p, 17.0 MB Plan de comunicación de una App intermediaria para el sector del taxi adaptada a la situación actual / Pérez Berrio, Cristina ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació per a una nova aplicació. Sorgeix a partir de la desconfiança acumulada en el sector del taxi que va créixer després dels esdeveniments que van passar a les vagues del 2018 i 2019 contra les VTC. [...]
El proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación para una nueva aplicación. Surge a partir de la desconfianza acumulada en el sector del taxi que creció después de los eventos que pasaron en las huelgas del 2018 y 2019 contra las VTC. [...]
The project consists of creating a communication plan for a new app. It arises from the accumulated distrust in the taxi community that grew after the strikes against VTC users in 2018-2019 . The case has been studied before, and then, it has come to a solution that consists of an app that promotes transparency in the taxi sector and that adapts to the new consumer, creating a brand strategy and a communication plan for its launch.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
14.
117 p, 19.4 MB Summum : estrategia de branding de una nueva marca de joyería / Gelabert Maroto, Anna ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, que té com a fi la creació d'una nova marca de joieria a través d'una estratègia de marca consistent. Per a la consecució del projecte he fet una anàlisi prèvia dels antecedents del sector de la joieria i dels seus entorns, així com un estudi de mercat. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, que tiene como fin la creación de una nueva marca de joyería a través de una estrategia de marca consistente. Para la consecución del proyecto he hecho un análisis previo de los antecedentes del sector de la joyería y de sus entornos, así como un estudio de mercado. [...]
This document contains the memory of my FDP, which aims to create a new brand of jewelry through a consistent brand strategy. For the achievement of the project, I did an analysis of the background of the jewelry sector and its enviroments, as well as a market research. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
15.
169 p, 5.8 MB Quetzal : pla de comunicació d'una marca de roba infantil sense gènere / Carreté Berriozábal, Núria ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte gira en torn a Quetzal, una marca de roba sense gènere per a infants creada amb l'objectiu de deconstruir els estereotips de gènere que es transmeten mitjançant la roba entre aquest públic. [...]
Este proyecto gira en torno a Quetzal, una marca de ropa sin género para infantes creada con el objetivo de deconstruir los estereotipos de género que se transmiten mediante la ropa entre este público. [...]
This project focuses on Quetzal, a genderless fashion brand for children created with the purpose of deconstructing gender stereotypes conveyed to this public through clothing. The project comprends all the phases of the brand construction: starting in the previous investigation, continuing in the brand and communication strategy and concluding in the action plan.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
16.
3 p, 96.7 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
17.
6 p, 113.5 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar L'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
18.
115 p, 6.3 MB Creació d'una marca i un pla de comunicació per una galeria d'art online / Quintas Codina, Guillermo ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent projecte consisteix en la creació de la marca d'un negoci totalment nou, en aquest cas una galeria d'art en línia, així com també un pla de comunicació per la etapa de llançament. Fent us d'una investigació prèvia i un marc teòric adequat al tema, es relaten els diferents passos per la construcció d'aquests dos aspectes.
El siguiente proyecto consiste en la creación de la marca de un negocio totalmente nuevo, en este caso una galería de arte en línea, así como también un plan de comunicación para su etapa de lanzamiento. [...]
This project consists in the creation of the brand of a totally new business, an online art gallery, as well as a communication plan for the launch of the brand. With a previous investigation and a theoretical framework, the making of this two elements is detailed step by step.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
19.
3 p, 67.2 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner - Dotar i ampliar coneixements dels alumnes en les àrees de major incidència de la seva activitat dins el procés global d'elaboració i execució d'una estratègia i pla de comunicació.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner - Dotar y ampliar conocimientos de los alumnos en las áreas de mayor incidencia de su actividad dentro del proceso global de elaboración y ejecución de una estrategia y plan de comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
2 documents
20.
6 p, 90.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar a los alumnos de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 26 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.