Quetzal : pla de comunicació d'una marca de roba infantil sense gènere
Carreté Berriozábal, Núria
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Quetzal : plan de comunicación de una marca de ropa infantil sin género
Títol variant: Quetzal : communication plan for a children's genderless fashion brand
Data: 2019
Descripció: 169 pag.
Resum: Aquest projecte gira en torn a Quetzal, una marca de roba sense gènere per a infants creada amb l'objectiu de deconstruir els estereotips de gènere que es transmeten mitjançant la roba entre aquest públic. El treball comprèn totes les fases per la construcció de la marca: des de la investigació prèvia, passant per l'estratègia de marca i de comunicació i finalitzant en el pla d'accions.
Resum: Este proyecto gira en torno a Quetzal, una marca de ropa sin género para infantes creada con el objetivo de deconstruir los estereotipos de género que se transmiten mediante la ropa entre este público. El trabajo comprende todas las fases para la construcción de la marca: desde la investigación previa, pasando por la estrategia de marca y de comunicación y finalizando en el plan de acciones.
Resum: This project focuses on Quetzal, a genderless fashion brand for children created with the purpose of deconstructing gender stereotypes conveyed to this public through clothing. The project comprends all the phases of the brand construction: starting in the previous investigation, continuing in the brand and communication strategy and concluding in the action plan.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Moda ; Marques comercials ; Màrqueting ; Publicitat



169 p, 5.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2019-10-04, darrera modificació el 2019-10-09



   Favorit i Compartir