Dipòsit Digital de Documents de la UAB 811 registres trobats  inicianterior802 - 811  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
802.
11 p, 40.8 KB Tecnologies per a l'aprenentatge i el coneixement (TAC) [101656] / Bosco, Alejandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Finalitats generals: • Oferir un entorn d'aprenentatge que fomenti la participació i la presa de decisions per part de l'alumnat. • Promoureuna utilització dels recursos tecnològics en situacions d'ensenyament i aprenentatge, fundada en decisions educatives. [...]
2011-12
Grau en Pedagogia [825]  
803.
10 p, 29.4 KB Educació i contextos educatius [101644] / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva 1 Educació i contextos educatius 2011 - 2012 importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al mon de l'educació avui. [...]
2011-12
Grau en Pedagogia [825]  
804.
6 p, 15.2 KB Estratègies de mediació [101637] / Tovias Wertheimer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura inicia la professionalització en l'àmbit de la mediació amb la intenció d'establir ponts entre col·lectius i entre persones en una societat cada vegada més complexa i heterogènia. [...]
2011-12
Grau en Pedagogia [825]  
805.
244 p, 2.3 MB Empleabilidad y Adaptabilidad de los jóvenes con inteligencia límite y sus procesos de integración laboral : hacia un modelo de formación y de orientación para su inserción en el mundo del trabajo / Olmos Rueda, Patricia ; Jurado de los Santos, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest estudi planteja un model de formació i d'orientació per la millora de l'empleabilitat i l'adaptabilitat d'un grup especialment vulnerable, els joves amb intel·ligència límit, a partir d'un procés de detecció de necessitats de les competències bàsiques i laborals exigides pel mercat de treball. [...]
Este estudio plantea un modelo de formación y de orientación para la mejora de la empleabilidad y adaptabilidad de un grupo especialmente vulnerables, los jóvenes con inteligencia límite, a partir de un proceso de detección de necesidades de las competencias básicas y laborales exigidas por el mercado de trabajo. [...]
This project presents a formative and orientation model to improve employability and adaptability of youth with borderline intelligence, a vulnerable group, starting from a needs detection process of the basics competences and labour competences that the labour market requires. [...]

2009  
806.
79 p, 638.7 KB Fonaments per a una pedagogia de la lectura en l'obra de Marc-Alain Ouaknin : 1991-2000 / Rodríguez i Bosch, Josep Lluís ; Riba Miralles, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu és revelar la potència pedagògica de l'obra d'Ouaknin (segle XX): 1991-2000. En conseqüència, la hipòtesi conjectura que un seguiment atent dels textos ouakninians pot derivar vers una pedagogia lectora. [...]
2010  
807.
160 p, 13.2 MB Ciutat i conflicte : explorant tendències de mediació comunitària a l'àrea metropolitana de Barcelona : estudi de casos / Torres Bujalance, Joan Manel ; Úcar, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Blanco, Ismael, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present recerca té com a objectiu situar els diferents elements que resideixen en la interacció de la ciutat i el conflicte. Aquest plantejament vol conèixer el marc global on es situa la convivència, quines són les claus interpretatives. [...]
2010  
808.
223 p, 2.3 MB L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren / Molins Alcalde, Dúnia ; Mèlich i Sangrà, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. [...]
2009  
809.
167 p, 2.2 MB Learning to live together : an exploration and analysis of managing cultural diversity in ten early childhood development centres in South Africa / Murray, Jaclyn ; Roca Casas, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This study explores how South African Early Childhood Development (ECD) Practitioners and families meet the needs of the increasing number of children from diverse cultural backgrounds in their care. [...]
Este estudio explora la manera en que los educadores infantiles y las familias atienden las necesidades de cada vez mayor número de niños de orígenes culturales diversos. Este trabajo se basó en entrevistar educadores y familias a través diez centros educativos en dos comunidades urbanas situadas en las provincias del Eastern y Western Cape en Sudáfrica. [...]

2009  
810.
329 p, 2.4 MB Realidad y perspectivas de la formación por competencias en la universidad / García San Pedro, María José ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Este trabajo de investigación se articula en dos apartados. El primero indaga críticamente los antecedentes conceptuales del paradigma de las competencias, su aplicación al contexto de la Educación Superior y los modelos de formación por competencias vigentes en el contexto español e internacional. [...]
Aquest treball d'investigació s'articula en dos apartats. El primer indaga críticament els antecedents conceptuals del paradigma de les competències, la seva aplicació al context de l'Educació Superior i els models de formació per competències vigents en el context espanyol i internacional. [...]

2008  
811.
55 p, 1015.1 KB Els estudis universitaris per a gent gran / Lorente i Guerrero, Xavier ; Sarramona, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest estudi de recerca es proposa analitzar en profunditat la integració de la gent gran dins la Universitat. El desenvolupament espectacular a Catalunya durant els darrers vint anys del segle XX i el fet que s'hagin incorporat moltes més experiències universitàries per a gent gran a Espanya, fa que ens plantegem quines són les transformacions profundes que acompanyen aquesta irrupció i poder disposar d'una visió àmplia que permeti determinar el marc dels ensenyaments d'aquests estudis i, en particular, respondre a quin motiu, com i amb quina finalitat els ensenyaments universitaris per a gent gran s'han introduït al món universitari.
2007
2 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 811 registres trobats   inicianterior802 - 811  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.